Concurs de Craciun

Nu-mi vine sa cred ca in curand e Craciun (din nou). Ce repede trece timpul. Asa cum v-am promis, vin cu concursul de Craciun, veti putea castiga multe carti. Mai exact 8, deci vor 8 castigatori.images (1)-tile

Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos.

Concursul se desfasoara intre 4-31 decembrie (inclusiv).

In data de 2 ianuarie (da, 2, deoarece nu stiu daca voi fi acasa in data de 1) voi afisa castigatorii.

Puteti participa pentru toate cartile din imagine.

*Acest concurs este sponsorizat de editura Leda si Corint Junior.

22 de gânduri despre „Concurs de Craciun

    1. Nu ti-am trimsi inca, intotdeauna trimit un mail dupe ce trimit vreun colet. Nu gasesc plicuri mari, de aceea nu am putut trimite inca coletele. Am cautat in librarii si la posta si nu am gasit. In weekend o sa ma duc si pe la Real, Kaufland, sper sa gesesc.

Lasă un răspuns

