Yay or nay (5)

Astazi am decis sa va prezint trailerul unui film care este facut dupa o carte de succes si care este publicata si la noi in tara, la editura Leda. Cartea este primul volum din seria Instrumente mortale, Orasul Oaselor (recenzie aici).

Da, anul viitoar apare ecranizarea cartii si sunt foarte entuziasmata.

Cartea mi-a placut mult si dupa ce am vazut trailerul mi-am zis WOW!

Nu ma asteptam la un asemenea trailer.

Sincer nu mi-a placut de actrita care a fost aleasta pentru interpretarea lui Clary. Nu am intrebati de ce, dar nu mi-o puteam imagina in rolul lui Clary. Dar acum dupa vizionarea trailerului nu mai sunt asa de sceptica, tot nu sunt 100 % convinsa dar acum cred ca e posibil ca sa iasa ceva bun din asta.

Trailerul este foarte reusit, imi plac foarte mult imaginile si abia astept sa vad mai multe imagini cu Valentine (lol)

Astept filmul cu nerabdare, e foarte promitator si pana atunci ne putem delecta cu primele trei volume ale seriei. Deci asteptarea filmului nu e atat de „dureroasa”

Dupa mine, trailerul primeste un mare yay. Dar voi ce ziceti?

2 gânduri despre „Yay or nay (5)

  1. Te inteleg perfect . Mi se parea asa ciudat sa fie Lili Collins aleasa pentru rolul lui Clary care se presupune a fi mica si subtire ,pe cand Lili e destul de inalta si nici cel care il joaca pe Jace nu ma impresiona ,dar de cand cu trailerul si pozele stiu ca o sa iasa bine !

Lasă un răspuns

