Povestiri de seara (2)

Buna dragilor, ce mai faceti?

Cum va petreceti weekendul? Ce mai cititi? Ati trecut de teze?

Eu nu mai dau teza dar totusi imi simt creierul stors si luna viitoare incepe sesiunea. Gosh, nu stiu ce voi face.

Am cam lipit saptmana asta, da, nu am avut cea mai frumoasa saptamana din viata mea. Dar mai bine nu va stresez pe voi cu problemele mele.

Am si uitat ca azi e prima zi din decembrie, si e Ziua Nationala a Romaniei. Da, dar dupa o faza ce mi s-a intamplat saptamana asta, momentan nu sunt prea mandra de Romania. Dar asta este o alta poveste pe care poate va voi povestii intr-o zi.

Eu citesc tot Nopti de patima, trebuia sao termin acum o saptamana, dar nu am reusit, in fiecare seara am vrut sa citesc si am adormit cu cartea in mana, pe bune, oboseala m-a invins. Da, se vede ca in fiecare dimineata m-am trezit la ora 5 si m-am culcat dupa ora 12 noaptea.

Sper ca noaptea asta voi putea citi, sunt foarte curioasa cum va evoulua actiunea in carte. Si abia astept sa ma apuc de Insurgent.

Inca tot nu pot sa cred ca suntem deja in luna decembrie, si saptamana viitoare vine Mos Nicolae. Sper sa-mi spuneti ce ati primit…(lol) Sau ce ati vrea sa primiti.

Am vrut sa postez pe blog ieri, dar internetul meu iar isi face de cap, doar asta imi mai lipsea din saptamana, dar suntem deja in weekend deci nu stiu daca se pune „ghinionul” asta saptamanei trecute.  M-am saturat deja de „awful days”. Sincer cateodata chiar astept sfarsitul lumii. (l0l)

Dar gata, nu va mai molipsesc si pe voi cu starea mea proasta de spirit. Care persista deja de ceva vreme.

Voi ce mai cititi? sau am mai intrebat asta? In fine, mai bine va intreb din nou.

Wow, cred ca m-am lungit din nou, cand incep sa povestesc ceva nu poate sa iasa decat ceva foarte lung. Sper ca nu v-am plictist prea mult.  Daca da , sorry.

Maine voi posta din nou in cadrul rubricii Yay or nay si de luni incep concururile. V-am pregatit pentru voi o multime de carti frumoase, swaguri si concursuri fulger.

Bine, va las acum, imi reiau cantatul (lol), nu am o vocea foaret frumoasa, dar ce conteaza cand nu te aude nimeni.

Va doresc o seara frumoasa!

XOXO!

CONCURS FULGER (1) – DECEMBRIE 23

Ati gasit imaginea cu semnele de carte. Lasa aici un comentariu. Primele 2 comentatori vor castiga.DSCN0014

11 gânduri despre „Povestiri de seara (2)

  1. ei bine , eu am terminat cu tezele saptamana ce a trecut ..urmeaza multe teste.Sper sa decurga frumos saptamana asta pt tine si multa bafta prin sesiune …a..eu nu am apucat sa citesc prea mult 😉 teze si teste 😛 ;)) dar va fi bine …la multi ani pt ieri si nah …

    1. Daca te referi la widgetul din partea dreapta, este foarte simplu, intri in meniul widgets si din lista alegi butonul imagini, o tragi in meniul unde sunt celelalte widget-uri, dai o denumire, pui linkul imaginii si gata.

Lasă un răspuns

