Povestiri de seara

Ce faceti dragii mei?Cum v-ati petrecut weekendul? Mie mi se pare ca iar a trecut foarte repede, de fapt intotdeauna am impresia asta ca weekend-urile trecu foarte, foarte…repede.

Maine e luni, ce urasc zilele de luni. Saptamana asta va fi ultima din luna noiembrie (vroiam sa scriu ianuarie lol) si incepe luna decembrie, vine Mos Nicolae, Sfarsitul lumii, Craciunul, Anul Nou…

Tot nu-mi vine sa cred ce repede a trecut si luna asta. Iar vin cu povestile mele, dar stati linititi nu va mai tin cu povestile mele fara sfarsit.

Eu am inceput sa citesc Nopti de patima, nu am citit asa de mult din ea inca, circa 100 de pagini, e destul de draguta, sunt curioasa ce se intampla mai departe, in curand vin cu recenzia. Voi ce mai cititi?

Cum luna decembrie e luna cadourilor, pe blog veti avea o multime de concursuri cu carti, swaguri. Vor si si concursuri fulger. Am vrut sa organizez un giveaway hop de Craciun, dar nu stiu cati ar fi interesati sa intre in acest „hop” Oricum, ma mai gandesc la asta, si daca ma decid, o sa pun saptamana care vine un formular in care veti puea inscrie blogurile voastre.

Stiu ca ar fi timpul sa postez si Book Haul-ul, dar trebuie sa-mi cumpar baterii in aparatul foto. Am strans cateva cartii in ultima vreme.

Bine dragilor, va las acum. Ma pun sa mai citesc putin.

Aa da, sa nu uit, marti sa cumparati revista Bravo Girl cu cartea Semnul de PC si Kristin Cast.

O seara frumoasa!

13 gânduri despre „Povestiri de seara

    1. Sincer nu stiu multe detalii, stiu doar ca marti apare Semnul dar nu stiu daca vor continua, depinde ce vanzari va avea primul volum. Eu sper ca vor scoate si celelalte volume. Daca aflu ceva, voi posta pe blog.

  1. Da, ai dreptate! Weekendurile trec extrem de repede din pacate:(. Facultatea asta parca numai ce a inceput si imediat incepe sesiunea :((. Iar de citit…mai nimic! De cand a inceput scoala am chiulit (de la citit:)) ).
    Eu zic sa trecem acel sfarsit al lumii dupa Craciun:)). Am asteptat prea mult ziua asta ca sa o pierd:)):D..
    Ce sa mai zic…Caci tot vine luna decembrie…Sarbatori fericite!:)

  2. O sa iti placa Nopti de patima, eu am citit-o cum a aparut la leda si mi-a placut atat de mult incat mi-am luat restul cartilor din serie in engleza, iar acum sunt la a 7-a. E super draguta 😀

    1. Buna,
      Scuze pentru raspunsul intarziat.
      In legatura cu schimbul de carti, ei bine, ar trebui sa te interesezi daca persoana care te-a contactat e serioasa, nu cumva sa te trezesti ca sa nu-ti trimita cartea la schimb. Daca este o perosoana de incredere atunci va intelegeti voi ce carte vreti fiecare si faceti schimbul.

Lasă un răspuns

