The Life and Death of Lily Drake de T. Michelle Nelson + giveaway

Cartea a aparut in octombrie in strainatate.(*descriere tradusa de mine)

Pentru Lily Drake, ucigand vampiri este usor….dar intalnindu-se cu ei, ei bine, acesta este partea mai grea.
Lily Drake este tipica femeie muncitoare si o mama care isi creste singura copilul…pana cand un vampir superb se prezinta la usa ei. Cu niste scenarii nebune venind una dupa alta, Lily se trezeste indragostandu-se de doi vampiri, si este prezis ca ea este salvatoarea rasei strigoilor.
Luand o decizie intre pizza si  mancare chiezeasca, devine cea mai usoara , odata ce a aparut  in societatea vampirilor. Omenire sau nemurire? si care dintre cei doi veri vampiri?

Cum va place descrierea? Ce ati zice daca ati putea castiga niste swaguri, mai exact un semn de carte cu autograf si o carte postala?

Daca vreti, trebuie doar sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare si sa-mi spuneti parerea despre descrierea cartii, sau despre coperta.

Concursul se desfasoara intre 10 – 20 noiembrie 2012.

Castigatorul este ….Cosminutzzzz

Felicitari, te rog sa-mi trimiti numele tau si adresa ta+codul postal pe adresa de mail simonna70@yahoo.com. Ai la dispozitie o saptamana.

18 gânduri despre „The Life and Death of Lily Drake de T. Michelle Nelson + giveaway

  1. Coperta imi place mult, insa descrierea spune o poveste pe care am intalnit-o si-n alte serii. Dar poate ca volumul urmareste o alta dezvoltare a actiunii decat ce-am mai citit.

  2. descrierea este una tipica pt cartile cu vampiri.intodeauna acea fata nu-i place,apoi trece prin momente cu el si la sfarsit se indragosteste…am mai auzit astea!dar in aceasta carte este vb ca ea se indragosteste de 2 vampiri!si asta am mai vazut!unuii oameni chiar nu au imaginatie!sau cine stie ?eu ma insel!poate e o carte diferita din ce am vazut pana acum.la fata de pe coperta nu-mi place frizura,dar in rest parca e o coperta de Haloween.

  3. Coperta este suberba, descrie cartea prin imagini. Descrierea suna interesant eu una nu am mai citit astfel de carti cu vampiri in care personajele sunt mai mature si sunt curioasa de caracterul personajelor, evolutia povestii si sper sa fie ceva mai diferit de toate celelalte carti cu vampiri.

  4. Descrierea cartii este super!:xSi coperta la fel…Pe cat de atragatoare pe atat de sinistra si secretoasa!Cred ca as citi-o cu placere!

  5. Cartea pare super tare. M-ai convins sa o citesc. Deabia astept sa apara si la noi sau sa gasesc o modalitate sa o cumpar din strainatate.

  6. Of doamne! Coperta este super tare, cutitul ala este totusi inspaimantator. Nuu ca eu m-as speria asa usor.. 😀 Pizza si mancare chinezeasca? :)) Imi place cum ai tradus descrierea, si pare extrem de interesanta. Show me someone who doesn’ t like reading about 2 hot vampires and I’ll stab him! >:) 🙂

  7. cartea o gasesc geniala,coperta imi place la nebunie:x,si e foarte frumoasa descrierea<3,mi-as dori ca aceasta carte sa apara si la noi<3

Lasă un răspuns

