News…

Ce mai faceti dragilor? Cum a fost prima voastra zi din saptamana? Sper ca nu v-ati stresat atata ca si eu.

Sincera sa fiu eu nu ma pot gandi doar la Craciun, stiu, e cam devreme, dar nu pot evita. Tot ma gandesc cum de a trecut anul asta asa de repede. Cand ma gandesc ca in ianuarie a acestui an am planificat foarte multe lucruri, dar nici macar jumatate nu am facut din ele.

Stiu, stiu, inca nu-i tarziu, dar totusi….nu pot sa cred ca peste o luna iarasi e Craciun, dupa aia Anul Nou, si …bum…suntem in 2013.

Dar mai bine nu va mai pun si pe voi pe ganduri.

Ce mai cititi? Cum stati cu tezele? Sper ca bine. Nu mai este mult si va puteti bucura de vacanta.

Eu m-am gandit sa fac o concurs mare de Craciun, ce ziceti? Sau daca am putea sa organizam un giveaway hop de Craciun, stiti  voi, pe blogurile straine se organizeaza astefel de giveaway-uri unde sunt inscrise multe bloguri care pun fiecare cate un concurs. V-ar placea sa organizam si noi una de Craciun?  Ce ziceti?

 

CONCURS FULGER (2) – 23 DECEMBRIE 2012

Felicitari, ai gasit imaginea cautata. Lasa un comentariu, primul comantariu castiga.

DSCN0027

8 gânduri despre „News…

  1. Mie mi-ar placea foarte mult concursul de craciun e mai ok:))…Nu stiu cate bloguri cu sponzori vor fi de acord sa il organizeze ;)) …oicum, pai eu nu am dat inca tezele le dau saptamana asta ;)) sper sa reusesc ceva, si eu ma gandesc la cat de repede trece timpul bum 2013 si bum un nou an …

    1. Si hop-ul e tot un concurs de Craciun, de fapt e un concurs mare in care sunt adunate mai multe mici de pe fiecare blog participant. Asa e, sau gresesc? Eu cred ca ar fi o idee grozava, mereu am admirat acele Hop-uri de pe blogurile din afara si m-am gandit ce dragut ar fi sa facem si la noi asa. In plus, participantii pot afla mult mai usor de concursuri si se pot inscrie la toate.

Lasă un răspuns

