Skylark de Meagan Spooner + giveaway(castigator)

Skylark este primul volum al seriei cu acelasi nume si a aparut in august 2012 in strainatate.

(*descriere tradusa de mine)

Lark Ainsley in varsta de saisprezece ani niciodata nu a vazut cerul.

Lumea ei se termina la marginea cupolei energetice ce inconjoara  tot ceea ce a mai ramas din umanitate.

De doua sute de anii orasul a dezvoltat aceata bariera, recoltand energiile magice a copiilor cand ajung la adolescenta.

Cand este randul lui Lark de a fi recoltata, ea se trezeste prinsa intr-o retea de experimente de cosmar si invata ca in ea este ceva  ce valoreaza mult, ea este capabila sa-si regenereze puterea dupa ce acesta a fost recoltata.

Fortata sa fuga din singurul loc numit casa, Lark trebuie sa lupte ca sa-si gaseasca calea in teribilul loc pustiu de la marginea lumii. Cu creatiile orasului si cu  un baiat ciudat si salbatic  pe urmele ei, ea trrebuie sa se miste repede ca sa aiba o sansa de supravietuire. Ea a auzit povesti ca undeva la vest sunt si altii ca ea, ascunsi, in secret – dar poate oare sa ramana in viata suficient timp pentru a le gasi?

Cum va place descrierea cartii? Mie imi place foarte mult, sper ca in curand voi putea citi cartea.

Dar sa trecem la giveaway.

Sper ca va plag swagurile, deoarece puteti castiga un pachet de swaguri semnat chiar de autoarea cartii, Meagan Spooner.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati la aceasta postare un comentariu si sa-mi spuneti ce carte in engelza (daca ati citit in limba engleza) v-a placut cel mai mult.

Concursul se desfasoara intre 4-14 noiembrie 2012.

In data de 15 noiembrie va fi afisata castigatorul

Succes!

CASTIGATOR

Castigatorul pachetului de swaguri este comentariul cu numarul 6 Niahara.

Felicitari!

Te rog sa-mi trimiti pe adresa de mail simonna70@yahoo.com numele tau complet, adresa si un cod postal. Ai la dispozitie o saptamana,

28 de gânduri despre „Skylark de Meagan Spooner + giveaway(castigator)

  1. Interesant concurs. Am citit puţine cărţi în engleză, mai mult teatru şi romane clasice care erau lecturi pentru facultate. Dintre cărţile recente, fantasy am citit doar primul volum Eragon, cred că-i spunea Inheritance. A fost o lectură mai uşoară şi am putut-o savura mai bine, deşi eu prefer să citesc în româneşte. Fiica mea, însă, citeşte la fel de bine în engleză ca şi în română, ceea ce mă bucură.

  2. Cred ca cel mai mult mi-a placut seria goddess test de Aimee Carter pana la cartea 2.5 am reusit sa citesc din pacate ultima aparand in 2013 daca nu ma insel si the immortal rules de Julie Kagawa care e o carte geniala si am terminat-o saptamana trecuta:)

  3. Buna,
    Am inceput sa citest „Darkest Powers Bonus Pack” al scriitoarei Kelley Armstrong. E o completare a seriei „Fortele Raului Absolut”, dupa fiecare carte. Pare foarte interesanta.

    Mersi de concurs.

Lasă un răspuns

