Anunt!

Dragilor, ce mai faceti? Cum v-ati petrecut weekend-ul? Pentru mine  iar s-a terminat foarte repede….

Azi trebuie sa anunt castigatorii concursului de Halloween nu? Ei bine am facut deja lista cu participantii dar se pare ca nu functioneaza site-ul random, nu stiu daca doar la mine este problema sau si la voi, as vrea sa va rog sa verificati si voi si sa-mi ziceti daca aveti si voi probleme.

Eu o sa mai incerc, si daca intra atunci voi desemna in aceasta seara castigatorii, dar daca nu, atunci doar maine, imi pare foarte rau. Dar daca voi imi recomandati un alt site, asemanator cu random, atunci voi incerca sa desemnez azi.

Deci daca stiti un alt site asemanator cu random astept linkul.

O seara frumoasa.

2 gânduri despre „Anunt!

Lasă un răspuns

