Sfarsitul weekend-ului (din nou) :(

Buna dragilor, ce mai faceti? Cum v-ati petrecut weekendul. Mie mi se pare ca a trecut foarte repede, desi am avut o ora in plus.

Daaa, ma simt asa de obosita. Anyway, sa nu mai discutam despre mine.

Cred ca ati observat ca nu am fost prea activa pe blog. Da, din pacate am fost ocupata in perioada asta. Dar ca in curand e Halloween, va pregatesc un super concurs cu carti foarte frumoase, sigur va va placea.

Va mai pregatesc inca cateva concursuri cu swag-uri, sper sa va placa.

Toate aceste concursuri va va astepta saptamana aceasta care vine.

Bine, acum ca v-am spus aceste lucruri. Sa va intreb si eu ce mai cititi? sau ce ati mai citit?

Eu acum citesc Disparuti de Michael Grant si imi place foarte mult. Desi am citit  mai demult jumate in limba maghiara, acum am decis sa o citesc in totalitate in limba romana. Abia astept sa vad cum se termina volumul. Recomand si voua cartea.

Sper ca voi termina in curand (doar seara/noaptea am timp sa citesc, asa ca va dati seama ca dimineata arat ca un zombie). Voi reveni cu recenzia dupa ce termin.

Bine, acum va las, mi-e somn, dar oricum nu pot dormi pana nu citesc  (lol)

xoxo!

Simona

4 gânduri despre „Sfarsitul weekend-ului (din nou) :(

  1. Am inceput PS Te iubesc si am continuat Orasl de Cenusa.
    Weekend-ul asta l-am ales sa fie unul relaxant dar pana la un punct..am anulat temele si acum stau ca nebunadesenez, scriu teme, am pagina de mail deschisa si ma uit la TV in acelasi timp:))

  2. oboseala si stresul suunt factori perturbanti si groaznici , da ama observat ca nu ai prea fost pe aici, dar ma bucur ca ai revenit , hm eu trebuie sa citesc Robinson crusoe la literatura universala free hugs

Lasă un răspuns

