Recenzie: Evernight de Claudia Gray

* Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult!

M-am bucurat foarte mult cand am aflat ca editura Leda va publica seria Evernight.

Imi lipsea deja o serie in care apar doar vampiri.

Eram foarte entuziasmata sa citesc cartea, iar acum dupa ce am citit-o pot spune ca a fost o lectura usoara si frumoasa.

Sincer cand am inceput cartea, ma asteptam la altceva. Credeam ca Bianca este o fata neajutorata care vine la Evernight si afla ca aproape toti elevii si profesorii sunt vampiri, se indragosteste de un vampir si ….asa mai departe. Dar NU a fost asa.

Sincera sa fiu, la inceput Bianca a reusit sa ma „duca de nas” prezintandu-se o fata timida, speriata.

Bianca este personajul principal, noua sosita la academia Evernight, si dupa cum v-am spus, se dovedeste ca aproape toti de la academie sunt vampiri.

Ea o intalneste pe Lucas, si da, cred ca v-ati dat si voi seama ca nici din cartea aceasta nu lipseste povestea de dragoste.

Dar cum cartea trebuie sa aiba si putina actiune, Lucas trebuie sa ascunda si un secret.

Mi-a placut de Balthazar, este un coleg al Biancai, si este vampir. El a fost personajul meu favorit si era mereu alaturi de Bianca cand ea avea nevoie de un sprijin.

Ma bucur ca am avut ocazia sa citesc aceasta carte, si recomand tuturor celor care doresc o poveste in care vampirii domina si unde nu totul este ceea ce pare.

Astept cu entuziasm volumul al doilea al seriei, sunt foarte curioasa cum va evolua povestea dintre Bianca si Lucas.

 

Titlu: Evernight (Evernight #1)
Titlu original: Evernight (Evernight #1)
Autor: Claudia Gray
Pagini: 350
Editura: Leda
Traducere: Ana Veronica Mircea
Punctaj: 3,5/5
Comanda aici.
Coperta originala
2 gânduri despre „Recenzie: Evernight de Claudia Gray

Lasă un răspuns

