Castigatorii concursului Tara Duncan

Buna dragilor? Ce mai faceti?

Eu in primul rand vreau sa-mi cer scuze deoarece stiu ca ieri trebuia sa anunt castigatorii, dar am avut probleme cu netul.

Trebuie sa specific ca multi ati gresit raspunsul, ceea ceeste oarecum amuzant deoarece era o intrebare la care nu era cum sa gresiti

V-am intrebat care este cartea voastre favorita de la Corint Junior nu de la Leda sau CORINTeens. Chiar imi pare rau, dar doar cei care mi-au raspuns corect am putut sa iau in socoteala.

Iar acestia sunt:

1. Panca Cristina
2.larisaoana
3. vps
4. sandybook
5. Alexandra.M
6. Andruska
7. DarkSun
8. themysteryofabook

Iar acum castigatorii sunt…

 

 

 

 

 

 

 

 

Cristina si Andruska, felicitari. Astept datele voastre (nume, adresa, cod postal si un numar de telefon) pe adresa simonna70@yahoo.com. Aveti la dispozitie o saptamana.

3 gânduri despre „Castigatorii concursului Tara Duncan

  1. Simona nu as vrea sa intru in contradictie cu tine, dar Corint Junior este totuna cu CorinTeens si iti las link-ul cartii mele favorite „Paranormal” care este tiparita la CorinTeens (Corint Junior). Teens = Junior (intr-o traducere apropiata)
    Link: http://www.grupulcorint.ro/magazin/index.php?dispatch=products.view&product_id=1954
    sau http://www.corintjunior.ro/ (unde apare in banda derulatoare titlul amintit de mine…)
    P.S. Am descoperit si o alta carte „Frenezia” care face parte tot din Corint Junior.
    Daca gresesc, chiar te rog sa-mi arati.

    1. Corint Junior, CORINTeens si Leda fac parte din Grupul editorial Corint.
      Corint Junior este editura din Grupul editorial Corint care publica carti in special pana la varsta de 12 ani.
      CORINTeens este editura din Grupul editorial Corint care publica carti pentru adolescenti
      Leda este editura din Grupul editorial Corint care publica carti pentru adolescenti in special fantasy, dar si carti pentru adulti.
      Eu la concurs v-am intrebat cartile voastre favorite publicate numai de Corint Junior, nu si de CORINTeens unde intra alte categorii de carti, sau Leda.
      Daca intrebarea nu a fost formulat clar, imi pare rau. Dar daca va uitati bine si pe carti este specificat editura: de exemplu, Tara Duncan este publicat de Corint Junior, iar Cercul secret de CORINTeens, iar aceste doua edituri nu sunt una si aceeasi, doar fac parte din Grupul editorial Corint.
      Paranormal si Frenezia nu au aparut la Corint Junior, ci CORINTeens, si cum am mai scris si mai sus, acestia nu sunt una si aceeasi.

Lasă un răspuns

