Dialoguri de sambata seara (6)

Buna dragilor, ce mai facti? Cum va petreceti weekendul?

Eu sunt din nou aici, alaturi de voi, sper ca aveti intrebari. 🙂

12 gânduri despre „Dialoguri de sambata seara (6)

  1. Asteptam rubrica asta :))
    Vroiam sa te intreb daca i idee despre chestia asta nou cu voucherele ( nu stiu daca am scris corect) pe care le primesti , spre exemplu la un concurs de pe un blog.
    Am inteles ca e ca un fel de cupon de reducere. Dar ma gandesc ca daca iti comanzi o carte cu voucherul transportul ti-l platesti singura. Nu?

    1. Si eu am primit mai demult un voucher pe elefant. Eu atunci nu am platit transportul. Dar cred ca dupa ce introduci codul cuponului in casuta de la cosul de cumparaturi, trebuie sa-ti arate suma finala ce trebuie sa platesti, asa cred ca vei sti daca ti se acumuleaza si transportul sau nu.

      1. Mda, stoi cum e . Te intrebam fiindca vreau sa-mi iau si eu unul ( ma rog, parintii sa-mi ia unul de ziua mea 😀 ) doar ca sunt multe modele si nu ma prea pricep asa de bine. plus ca stiu ca unele au acces si la internet, insa nu gasesc detalii prea multe despre asta 😦

  2. salut e un week-end relaxant si destul de simpatic, insa e incarcat de emotii..voiam sa te intreb t ai comandat vreodata carti de la adevarul? Daca da in cat timp ti-a venit comanda ? …sper ca mai esti pe aici :* in rest ..cum a decurs saptamana aceasta pentru tine si ce recomandari de seriale daca urmaresti ai pentru mine ..a da si urmaresti Supernatural?

    1. Buna!
      Cartile iti vin cam in 3 zile, mie asa mi-au venit.
      Mie a trecut saptamana foarte repede.
      Nu urmaresc Supernatural, sunt tare in urma cu serialele, sunt la zi doar cu Pretty Little Liars. Sper sa pot recupera curand si cu Nikita, Dead like us, Terra Nova si Falling Skies.

    2. EU urmaresc Supernatural. Hop si eu in discutie, scz daca deranjez. O doamne, a aparut sezonul 8. ATAT de mult l-am asteptat. ❤ Ai vazut episodul 1?

  3. Imi pare rau ca nu am putut fi prezenta aici. Am fost la zilele municipiului meu si acum am ajuns acasa. Poti, totusi, sa-mi raspunzi la o intrebare, cum pot obtine sponsorizare?

Lasă un răspuns

