Concurs: Tara Duncan

Buna dragilor, sper cu v-ati petrecut weekendul? sper ca bine.

Sper ca va fost dor de un concurs.

Puteti castiga volumul 7 din seria Tara Duncan, Fantomele din AltaLume.

Ce trebuie sa faceti?

Doar sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare si sa-mi spuneti cartea voastra favorita de la Corint Junior.

Concursul se desfasoara intre 30 septembrie-12 octombrie 2012.

In data de 13 octombrie va fi afisata castigatorul.

Mult succes!

*Concurs sponsorizat de editura Corint Junior!
24 de gânduri despre „Concurs: Tara Duncan

  1. Cartea mea preferata de la CorintJunior sau mai bine zis cartile sunt Zanele nazdravane, am doar o carte acasa si cand eram mai mica am citit-o de vreo 3 ori. Seria (dac pot zice asa) e superba<3

  2. Hei hei, pai: Multumim pentru concurs. Cartea mea preferata esteee ‘RITUALUL’ ~Cercul secret~ de L.J. Smith, o data, pentru ca are o poveste mai speciala, fiindca am primit-o de la o foarte buna prietena, si a doua oara, ca mi-a placut. Mi-au placut gemenii, Cassie, Diana si Adam, si Faye, mai ales Faye, Deborah si.. ei, intelegeti voi 😀 Pur si simplu, mi-a placut 🙂

  3. Volumul 1 din seria Micutele mincinoase de sara shepard…ador cartea…e plina de mister…Deabea am inceput-o dar atunci cand o citesc sunt in alta lume…simt ca sunt in rosewood day alaturi de Aria,Hanna,Spencer si Emily primind mesaje de la misteriosul”-A”

  4. Pentru mine cartile cele mai interesante editate de Corint Junior, sunt volumele seriei Madison Avery: „Pe jumatate moarta” si „Moarta si inviata” (nu m-am putut decide la una dintre ele…)

Lasă un răspuns

