Castigatorii concursului Generala: Cei mai naspa ani din viata mea

Stiu ca am intarziat putin mult cu desemnarea castigatorului si imi pare rau. Asa ca mai bine nu ma mai lungesc.

Castigatorul a fost ales cu ajutorul siteului random.org. si este……

Numarul 13: Iancu Maria-Andreea

Castigatoare este rugata sa-mi trimita pe simonna70@yahoo.com adresa completa, un numar de telefon si codul postal in decurs de 7 zile.

Aici este si lista participantilorgenerala

5 gânduri despre „Castigatorii concursului Generala: Cei mai naspa ani din viata mea

Lasă un răspuns

