Yay or nay? (3)

Stiu ca de mult nu am mai postat in aceasta rubrica si sincer imi pare rau. Dar acum m-am intors si as vrea sa va prezint de data aceasta un trailer al unei carti.
Trailerul cartii Carnival of Souls de Melissa Marr.

 

Eu zic cu siguranta yay.
Dupa parerea mea, este pur si simpul superba. Din cauza trailerului am cartea aceasta in wish list si vreau sa o citesc cat mai repede.
Imi plac totul la acest trailer, este sugestiva, si imi place modul in care a fost creata, parca ar fi trailerul unei film si nu a unei carti.
Melodia care rasuna cred ca este perfecta pentru trailer si imi place si mie foarte mult. Melodia este cantata de Five Finger Death Punch si se numeste Far from Home.
Din trailer ne putem da seama cat de cat despre ce este vorba in carte. Eu una abia astept sa citesc cartea.
Voua cum va place? e yay say nay?

2 gânduri despre „Yay or nay? (3)

Lasă un răspuns

