Dialoguri de sambata seara (3)

A venit timpul sa deschid din nou dialogurile de sambata seara. Timp de o ora ma puteti intreba orice doriti, iar eu va voi raspunde pe moment, deoarece stau chiar in fata calculatorului si va astept intrebarile voastre.

Asa ca puteti sa ma intrebati orice doriti.

8 gânduri despre „Dialoguri de sambata seara (3)

    1. Buna!
      Insurgent este posibil sa apara la Gaudeamus. Si eu abia astept sa apara.
      Eu nu ma uit la Jurnalele Vampirilor deci nu stiu ce sa zic despre noul sezon. In schimb ma uit la Pretty Little Liars.

  1. Cum ai reusit sa ajungi aici? Ti-a fost greu?
    Care e cartea ta preferata?
    Si daca vrei, poti sa intri pe blogul meu si sa imi zici parerea ta despre el?:o3
    Sunt ca nu e o singura intrebare, dar nu ma pot decide. Pupici:*

    1. Sincer habar nu am cum am ajuns pana aici. Cand ma gandesc la acesti 2 ani de blogging, imi amintesc ca am avut si momente grele dar si momente bune, dar nu-mi pare rau ca am decis sa intru si eu in lumea blogosferei.
      Eu iti doresc mult succes cu blogul, chiar imi place, imi place bannerul si recenzia la Spulbera-ma.
      Care este cartea mea preferata? Ei bine, este o intrebare foarte grea, sincer nu ma pot decide. In fiecare saptamana am o alta carte preferata. Dar imi place foarte mult seria Fortele raului absolut, Jocurile Foamei si The goddess test care va aparea si la editura Leda.

Lasă un răspuns

