Dialoguri de sambata seara (2)

Buna dragilor, ce mai faceti? Sper ca sunteti macar cativa aici.

Stiu ca saptamana trecuta nu am organizat si imi pare sincer rau. Eram asa de adancita in Regina Sudului (Adrian m-a convins sa ma uit) si pur si simplu am uitat de timp, Mi-am dat seama abia pe la 10 ca este de fapt ora 10. Oricum, eu as vrea sa-mi cer scuze.

Dar azi va raspund la toate intrebarile, asa ca nu mai stati pe ganduri, intrebati-ma. 🙂

9 gânduri despre „Dialoguri de sambata seara (2)

  1. Buna Simona! Vroiam sa te intreb ceva.
    Deci eu am ratat niste carti care s-au dat cu Bravo ( JV si JS ) si vreau sa mi le iau dar tot in editie de chiosc si la acelasi pret. Chestia este ca am gasit pe site-ul Leda cartile, si pot sa le comand , dar imi vin prin curier, deci trebuie sa platesc si curierul.
    Insa ma gandeam ca poate este posibil sa le gasesc si in librarii . Stii cumva ?

  2. Hy…ce mai faci..nu stiu daca tu esti aici..pai daca tot este timpul dialogurilor de sambata seara..eu intrebari in acest moment nu prea am insa as vrea sa iti complimentez munca si blogul..a apropo , la bravo apare academia vampirilor stii cumva ce vor face cu volumele care au peste 500 de pagini?…oare le vor impartii in doua volume mai mici astfel incat sa ajunga la 10 volume micute sau vor taia din continut..adica au dreptu asta?

    1. Buna, sunt aici.
      Da vor scoaate Academia Vampirilor cu Bravo, si volumele care depasesc 500 de pagini vor impartii in doua parti. In nici un caz nu vor taia din carti, niciodata nu au facut asa ceva. Chiar daca este estitie paperback, contine tot ceea ce are editia cartonata asa ca nu trebuie sa-ti fie frica de asa ceva.

  3. Wow multumesc mult..da stiu ca nu au facut minuni din astea..dar ma gandeam si eu..deci va fi dragut vor fi in jur de 10 volume sau mai mult..insa nu conteaza e o serie superba si ma bucur ca voi avea ocazia sa o citesc..pai iti doresc o seara cat mai placuta,

    1. Da, este o serie superba care merita citita. Sper sa cumpere cat mai multi. Cred ca incepand de la volumul trei vor imparti in doua, asa ca vor fi in jur de 10 volume.
      O seara placuta si tie!

Lasă un răspuns

