Recenzie: Generala: Cei mai naspa ani din viata mea de James Patterson si Chris Tebbetts + Concurs

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Corint Junior pentru recenzie. Multumesc mult!
Sincera sa fiu am fost putin sceptica in privinta acestui cartii (bine cand nu sunt sceptica:)) ) dar in fine, vroiam sa zic ca m-am lasat influentata de vorbele ca cica este o carte pentru copii.
Dar cum mie imi plac cartile pentru copii, am vrut tare mult sa o citesc.
Cartea este plina cu ilustratii care sunt foarte amuzante.
Citind cartea, parca am trait alaturi de Rafe, personajul principal al povestii, elev in clasa a VI-a.
Ei bine, cred ca aproape toti stim cum este sau a fost in clasa a VI-a, cel putin eu imi amintesc foarte bine, chiar daca a trecut ceva timp de atunci.
Rafe, incearca sa supravietuieasca acest an scolar, astfel incat el intocmeste  operatiunea R.A.F.E ( Reguli Abolite Fara Ezitare) si decide sa incalce toate regurile scolare pana la sfarsitul anului.

Daca va intrebati acum daca a reusit sa duca planul la bun sfarsit, puteti afla foarte simplu, citit cartea pentru ca eu nu va zic nimic. (stiu, sunt rea:)) )

Mi-a placut mult de Rafe, a fost amuzant si simpatic, si era un baiat care doar incearca sa faca fata „inchisorii” numita scoala. Cred ca toti am considerat la un moment dat scoala ca o inchisoare, in cazul meu era jungla. Dar asta esta o alta poveste.
Acum sa ne intoarcem la carte, care a fost ….super tare (ca sa zic asa). Cei care cred ca este destinat doar copiilor se inseala amarnic, eu consider ca nu trebuie sa judeci o carte dar dupa spusele altora, mai bine convinge-te singur si citeste, eu sunt sigura ca nimeni nu va regreta.
Cei care v-ati implinit deja sentinta ati absolvit, sunt sigura ca citind cartea veti aminti si voi cum erati in anii scolari si poate ati fost si voi in situatia lui Rafe.
Eu recomand tuturor aceasta carte, daca sunteti copii, cititi-o, veti amuza mai mult decat de desenele animate iar daca sunteti deja maturi, ei bine, nici voi nu mai stati pe ganduri, deoarece veti avea sansa sa va retraiti copilaria.

Titlu: Generala: Cei mai naspa ani din viata mea (Generala #1)
Titlu original: Middle school:The worst years of my life
Autor:  James Patterson si Chish Tebbetts
Pagini: 283
Editura: Corint Juniror
Traducere: Iaromira Popovici
Punctaj: 5/5
Comanda aici.

Concurs (terminat)

Daca v-am facut curiosi cu recenzia mea, as vrea sa va invit impreuna cu Corint Junior la un concurs unde puteti castiga aceasta carte.

Tot ce aveti de facu este sa completati formularul de mai jos cu datele voastre si raspunsul la intrebare.

Concursul se desfasoara intre 5-20 septembrie 2012. Castigatorul va fi anuntat in data de 21 septembrie prin tragere la sorti.

Mult succes!

 

8 gânduri despre „Recenzie: Generala: Cei mai naspa ani din viata mea de James Patterson si Chris Tebbetts + Concurs

  1. Imi place foarte mult recenzia ta, m-a facut sa o privesc altfel, deoarece cand am citit despre ea ..aveam impresia ca este pentru pusti..si am fost sceptica, acum nu prea pare asa , ma rog nu dupa ce am vazut recenzia ta …

  2. O recenzie interesanta si cred ca va fi o serie de succes si la noi in tara.
    P.S. La mesajul meu pentru concurs, s-a strecurat o mica greseala la nume (o litera buclucasa…), dar se intelege din contul de mail.

Lasă un răspuns

