Schimb de carti

In sfarsit a ajuns si pe blogul meu acest „proiect” ca sa zic asa.

Cine doreste si are niste carti la schimb poate sa-mi trimita o lista cu cartile la schimb, un nume si o adresa de mail , iar eu o sa postez pe blog.

Am creat o pagina speciala pentru aceast „proiect” aici. Eu deja am postat cartile mele pentru schimb, dar daca le doriti si nu aveti nimic ce sa-mi dati la schimb le puteti si cumpara. Am afisat in dreptul fiecareia un pret.

Cei care doriti sa-mi trimiteti lista cu cartile la schimb, puteti trimite pe adresa de mail: simonasblog@yahoo.com

5 gânduri despre „Schimb de carti

Lasă un răspuns

