Recenzie: Sapte zile pentru o eternitate de Marc Levy

Aceasta carte mi-a fost de  libraria online Libris pentru recenzie. Multumesc mult!

Pentru cine nu stie, libraria onlie Libris dispune si de o mare varietate de carti in engleza, asa ca nu mai stati pe ganduri ci cautati cartile voastre preferate.

Nu am citit nimic de Marc Levy pana acum, dar cum Sapte zile pentru o eternitate mi-a acaparat atentia, eram sigura ca vreau sa o citesc, dar sincer nu stiam la ce sa ma astept.

La inceputul cartii mi s-a parut cam geru de citit, nu stiu de ce, poate ca nu eram familiarizata cu stilul de scriere a lui Levy, dar  cu cat m-am adancit in lectura, am observat ca abia asteptam sa aflu cum se va termina acest roman.

Dar sa va povestesc despre ce este vorba.

Dumnezeu, caruie ii place sa i se spune Houston si Lucifer caruia i se spune Presedinte au lansat o ultima provocare, fiecare si-au trimis un inger cu o misiune, iar daca unul va castiga, acesta va deveni marele sef, iar celalat se va retrage.

Zofia este ingerul raiului iar Lucas un demon din iad.Cei doi au menirea  sa raspandeasca binele respectiv raul in lume. Pentru toate acestea au la dispozitie 7 zile.

Mi-a placut subiectul cartii, mi-a placut asist la schimbarea lui Lucas, el, un demon al iadului lipsit de sentimente, incepe sa simta o iubrire nutrita pentru Zofia, iar sentimentul este reciproc, fara sa stie insa cine este celalalt.

Mi-a placut evolutie personajelor si incercarea fiecaruia sa intre in tabara celuilalt ceea ce a fost imposibil.

Cei doi intragostiti au la dispozitie doar 7 zile ca sa fie impreuna, iar dupa sapte zile va trebui sa se desparta pentru totdeauna.

Insa ei nu vor sa renunte unul la celalalt.

Din aceasta carte eu am tras concluzia ca, nimic nu este planificat, uneori, lucrurie doar se intampla pentru ca trebuie sa se intampla, iar o singura decizie ne poate schimba viata.

Finalul mi-a placut foarte mult. Cand credeam ca totul e pierdut, s-a intamplat ceva neasteptat care a schimbat totul.

Voi cecredeti, Zofia si Lucas au avut un final fericit, ori s-au despartit pentru totdeauna?

Eu chiar va recomand aceasta carte, povestea este una originala si sunt sigura ca nu veti regreta daca o veti citi.

 

Titlu: Sapte zile pentru o eternitate
Titlu original: Sept jours pour une Eternite
Autor: Marc Levy
Pagini: 242
Editura: Trei
Traducere: Marie-Jeanne Vasiloiu
Punctaj: 4/5
Comanda aici.
4 gânduri despre „Recenzie: Sapte zile pentru o eternitate de Marc Levy

Lasă un răspuns

