Dialoguri de sambata seara (1)

Este ora 20:30 asa ca oficial deschid prima conversatia in cadrul rubricii Dialoguri de sambata seara.

Cei care sunteti pe blog chiar acum, puteti sa-mi adresati orice intrebare si eu va voi raspunde pe moment. Puteti sa ma intrebati orice doriti.

Astept intrebarile voastre pana la ora 21:30.

Ei bine, s-a terminat prima noastra conversatie in cadrul acestei rubrici.  Ne intalnim saptamana viitoare.
Daca mai aveti intrebari, puteti lasa comentarii, o sa raspund cat de repede pot.

Va doresc o seara frumoasa.

xoxo!

20 de gânduri despre „Dialoguri de sambata seara (1)

  1. Buna! Felicitari pentru blog! Il urmaresc cu mare interes mereu si am observat ca ai multa imaginatie, un lucru pe care nu`l are toata lumea.Cum reusesti sa afli toate viitoarele aparitii si informatii despre carti?

    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase.
      Iar in legatura cu intrebarea ta, de obicei parcurc toate editurile pe rand, citesc comentariile de pe blogul editurilor/facebook, sau le trimit cate un mail.

    2. Multumesc pentru cuvintele frumoase.
      Iar in legatura cu intrebarea ta, de obicei parcurc toate editurile pe rand, citesc comentariile de pe blogul edituriilor/facebook, sau le trimit cate un mail.

  2. Buna Simona ! Imi place blogul tau, dar il urmaresc in tacere. Imi plac toate rubricile tale. Cum zicea si Andrada, ai imaginatie bogata, si imi place lucrul asta: )
    Intrebarea mea este legata de blog. Dupa parerea mea… cred ca ii lipseste ceva, dar vei adauga doar daca vrei tu si ai posibilitatea. Schimb de carti :p – E doar o propunere :p

  3. Buna Simona ! Imi place blogul tau, dar il urmaresc in tacere. Cum spunea si Andrada, ai o mare imaginatie si imi place ce postezi: )
    Eu am o propunere pentru blog. Nu stiu daca vrei sau daca ai posibilitatea, dar o rubrica ” Schimb de carti” nu este. Mi-ar face mare placere sa vad ce carti ai de dat si … daca le-ai citit, unele mi-ar placea si mie sa le citesc:p

    1. Scuze pentru intarzierea raspunsului dar comentariul a intrat la spam.
      M-am gandit si eu o rubrica de schimb de carti, chiar as avea cateva carti pentru schimb. Poate o sa postez saptamana care vine. Mersi pentru propunere.

      1. Scuze in primul rand pentru ca am postat de doua ori intrebare, dar am vazut ca nu aparea…:p
        Abia astept noua rubrica:)

  4. Buna si mie imi place foarte mult blogul tau ,felicitari pentru el chiar se vede cal iubesti foarte mult si muncesti la el,nu stiu cum de unii blogeri pot creea bloguri asa de super si eu ma chinui de ceva timp si tot ce imi iese e un dezastru hei daca vrei spune-mi o parere chiar daca stiu cai oribil ?

  5. As vrea si eu sa fac niste schimburi de carti , sau sa vand cateva , dar nu stiu exact cum . Si pt chestia cu schimbul , cum sa am certitudinea ca voi primi cartile la randul meu ?
    Daca ai putea sa imi dai niste sfaturi , sau ceva de genul ….
    Multumesc :* Stiu ca am trecut de ora de dialog 😀

    1. Si eu de cuarand am vandut niste carti. Eu le-am trimis prin rambus cumparatorului, iar el a platit daca vroia carile, altfel nu le primea si veneau retur. Dar poti sa pui conditia ca cumparatorul sa-ti depuna banii pe contul tau de la banca (daca ai asa ceva) si sa-ti trimia prin mail adeverinta ca a depus banii, iar tu ii trimiti chitanta ca ai pus cartea/cartile pe posta/curier.
      In lagatura cu schimbul, ei bine aici nu ai certitudinea ca chiar vei primi cartea, trebuie sa ai incredere ca persoana cu care schimbi iti va trimite cartea la randul ei, ai putea si acolo sa ceri sa-ti trimita adeverinta prin mail ca a trimis cartea, iar tu vei trimite la fel.
      Saptamana asta o sa fac o pagina speciala de schimb/vand carti. Daca vrei poti sa-mi trimiti lista cartilor ce ai vrea sa le scimbi/vinzi si eu le voi posta pe blog.

Lasă un răspuns

