Cover reveal: Bewitched de Cambria Hebert

Nu stiu daca ati mai auzit de cartile Cambriei Hebert, dar azi am onoarea sa va prezint coperta unei nuvele a seriei Heaven and Hell. Mie imi place foarte mult coperta, arata destul de bine. Aceasta novela va aparea in data de 5 octombie in format e-book si va cuprinde evenimentele petrecute dupa volumul al doilea.

Mai jos va prezint si cartile seriei cat si coperta si descrierea la Bewitched (an Heaven and Hell novela)

De ani de zile, am acceptat ca Heaven a fost mai populara decat mine. Acest lucru nu mi-a placut, dar am reusit sa traiesc cu ideea. Am trait in umbra ei. Am stat alaturi de ea cand nimeni altcineva. Cand in sfarsit am crezut ca atentia era doar a mea, lucrurie au inceput sa se schimbe. Ea a inceput sa se schimbe. Acum, doar rareori ma suna, isi petrece tot timpul cu superbul ei iubit si toata lumea de la scoala crede ca este din nou in top. Ea a avut de toate. Dar se pare ca vrea mai mult. Vrea pe Cole – iubitul meu. Si ceea ce e si mai rau este faptul ca si el este interesat de ea. M-am saturat, si ii va parea rau pentru tot ce a facut. De ce?
Pentru ca sunt vrajitoare.

Acum sa vedem cate ceva despre volumele seriei.

Volumul 1: Masquerade

Inainte. Totul era mult mai bine inainte.
Eu nu eram bantuita de cosmaruri, locul meu de la scoala era sigur, iar chipul mea era impecabil.
Acum eu sunt o ciudata si totul s-a schimbat. Cel mai rau este ca nu-mi amintesc noaptea in care am fost condamnata sa traiesc in umbre. Memoria mi-a fost furata si nu pot scapa de sentimentul ca cineva, ceva este acolo, urmarindu-ma.

Chiar atunci cand am crezut ca imi stapanesc viata, Sam, cu privirea lui aurie care ma intimideaza si vocea care-mi da fiori, ma face sa-mi dau seama ca nu stiu nimic. El ma face sa vad ca cicatricile mele nu conteaza. Ca n-au contat niciodata. Nu pot face nimic ca sa nu ma indragostesc de el, complet nestiutoare ca el stie exact cum am ajuns astfel. Nestiind ca el a fost implicat.
 
Heven nu are idee cat de aproape o urmareste moartea. Nu are idee ce am facut sa o mentin in viata. Mi-e frica de ziua in care-mi va afla secretele, in care va afla ce sunt eu cu adevarat. Dar nici atunci nu ma voi putea opri, am jurat ca voi face totul cum trebuie sa fie.
In cele din urma, vanatorul ei va fi vanat, Rai si Iad, credinta si pacatul se vor lupta, iar noi vom fi victoriosi.
Dar inainte, Heven trebuie sa invete sa fie ceea ce nu si-a imaginat niciodata. Stiu ca puterea ei este acolo. Eu o simt. Daca vrem sa depasim totul, ea trebuie sa-si impinga defectele, slabiciunile in trecut, pentru a deveni mai puternica.
Volumul 2: Charade
Murind de mainele unui psihopat a fost un soc. Sa fiu inviata de un inger a fost incredibil. Sau fiu numita o comoara supranaturala, iar Sam sa-mi fie desemnat ca gardian a fost al ceva minunat. Sa dobandesc o datorie pentru toate acestea, ei bine, ar fi trebuit sa ma astept la asta.
Acum am ajuns sa luptam impotriva demonilor din iad, sa tin la un baiat in care pur si simplu nu am incredere si sa calatoresc in locuri indepartate pentru a returna o comoara in locul lui cuvenit.  Nimic nu este ceea ce pare. Toata lumea poarta o masca, toata lumea pune la cale o sarada. Depinde de noi sa separam adevarul de minciuna, realitatea de fictiune.
O sarcina grea cand lumea mea include ingeri cazuti, vrajitori si dragoni. Am mentionat si Iadul?
Ancora mea in toate acestea este Sam. Insa si el  trebuie sa se confrunte cu propriile tragedii si este pus la incercare iar si iar.
Daca dam gres cu sarcina noastra, viata asa cum o stim, viata asa cum o stii, se va sfarsi. Pentru totdeauna.
Ce zicei? cum va plac descrierie? V-ar placea un concurs cu cartile?
3 gânduri despre „Cover reveal: Bewitched de Cambria Hebert

Lasă un răspuns

