Anunt!

Stati linistiti, nu e o veste rea.

Doar vrea sa va anunt ca de maine voi inagura o noua rubrica care se va numi Dialoguri de sambata seara.

Aceasta va fi o rubrica saptamanala, incepand de la ora 20:30 pana la 21:30 in fiecare sambata  imi veti putea intreba orice pe blog si eu va voi raspunde pe moment. Va fi un fel de chat.  Asa ca daca aveti intrebari sau doar vreti sa ma salutati va astept maine la Dialoguri de sambata seara, atunci voi sta in fata calculatorului si va voi raspunde, live.

Sper sa va placa noua rubrica.

Puteti sa ma intrebati orice, oricand, eu va voi raspunde ASAP, dar m-am gandit ca aceasta rubrica va fi distractiv si vom avea ocazia sa be cunoasem mai bine.

P.S. Acum adresez celor care fac reclama pe blogul meu. De ce nu ati citit regurile blogului. Eu va las cu drag sa puneti linkul blogurilor voastre, dar va rog sa cereti permisiunea mea. Totusi este blogul meu, si nu este prea frumos sa nu cereti voie, inainte sa faceti reclama.

Sper ca nu v-am suparat cu aceasta afirmatie.

Va doresc o seara frumoasa!

7 gânduri despre „Anunt!

Lasă un răspuns

