Recenzie: Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

De foarte mult timp vroiam sa citesc aceasta carte. Dupe ce am citit Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong am cautat carti asemanatoare, si asa am pus ochii pe aceasta trilogie serie (pe vremea aia era trilogie).

O carte in care apar vampiri,varcolaci, metamorfi,vrajitoare,zane,fantome, trebuie sa fie buna nu?

Cand am aflat ca Leda va publica seria, eram foarte fericita ca in sfarsit o sa am si eu ocazia sa o citesc.

Acum probabil va intrebati, de ce nu am citit-o pana acum, daca o asteptam de asa mult timp. Ei bine asta ma intrebam si eu. Chiar vroiam sa o citesc cand am primit-o, dar  atunci eram adancita in alta carte, si iata asa a ajuns pe lista mea de to read, dare este din ce in ce mai vasta (dar asta e deja o alta mancare de peste).

Acum sa ne intoarcem la oile nostre si sa va spun cate ceva despre carte.

Ne este data Kylie Galen, o adolescenta oarecum problematica: la scoala nu face parte de nici un grup, acasa, parintii sunt pe calea divortului iar ea incepe sa vad un soldat insangerat care tot apare si dispare.

Ideea cartii mi-a placut. Bine, am mai citit carti asementoare, dar totusi, aceasta carte a avut ceva in plus. In fine, nu mai bat campii ca nu o sa ma intelegeti.

Kylie este trimis in tabara Shadow Falls si acolo descopera o lume paranormala, o lume care nu ar trebui sa existe.

Se imprieteneste cu Della, o vampirita si Miranda, o vrajitoare, si poate se indragosteste de unu sau doi baieti, de un varcolac si un zan ( sper ca aceasta este varianta masculina a zanelor, daca nu, spuneti-mi).

Mie personal mi-a placut mult de Della si Miranda, au fost foarte amuzante, mai ales cand se certau, si cateodata am avut impresia ca ei doi au fost sarea si piperul cartii.

Kylie, ei bine, ea m-a enervat cateodata, dar a avut si ea niste momente de luciditate si a reusit sa nu ma mai enerveze.

Trebuie sa spun ca aveam asteparti mari de la aceasta carte. Nu ma intrebati de ce ca nu stiu. Dar cand am vazut coperta care este frumoasa, mi-am zis ca cartea trebuie sa fie neaparat buna. Si chiar a fost frumoasa, mi-a placut mult.

Sfarsitul m-a lasat  cu niste intrebari si ne aduce clar la cunostinta ca va mai exista si continuari.

Dar nu v-am spus nimic de soldatul ala nu? Ei bine, cred ca v-ati dat si voi seama ca este o fantoma, o fantoma, care are o legatura cu Kylie. Nu va spun mai mult, mai bine aflat voi singuri.

 

Titlu: Nascuta la miezul noptii (Shadow Falls #1)
Titlu original: Born at Midnight (Shadow Falls #1)
Autor: C.C.Hunter
Editura: Leda
Pagini: 448
Traducere: Alexandra Musat
Punctaj: 4/5
Comanda aici.
2 gânduri despre „Recenzie: Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter

  1. mie, personal, mi-a placut lucas, dar uneori fata asta parea asa de naiva si nehotarata… volumul doi e ok din punctul de vedere al actiunii, dar cred ca relatia derek-kylie-lucas lasa de dorit, fata de prima carte

Lasă un răspuns

