Recenzie: Moarta si Inviata de Kim Harrison

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda/CORINTeens  pentru recenzie. Multumesc mult.

Trebuie sa recunosc ca cartea aceasta am citit-o de ceva vreme, si am scis-o si recenzia (pe foaie) dar doar acum am reusit sa o postez pe blog. (Daca o zi ar fi mai lunga cu cateva ore…..vise)), spuneti-mi sa nu mai visez:))
Bine, volumul unu am citit-o anul trecut si mi-a placut mult asa ca abia asteptam sa citesc volumul doi din trilogia Madison Avery.
Ideea cartii este originala, cel putin eu nu am citit pana acum nimic despre seceratori.
Pentru cine nu este familiarizat cu povestea, Madison Avery este o fata de sapresprezece ani si este pe jumatate moarta. In noaptea in care a fost ucisa ea a furat amultea Cronometrarului Intunericului, si cu acest prilej, are iluzia unui corp, in timp ce ea este oarecum moarta.
La finalul primului volum, ea a devenit Cronometroarea intunericului, si acum are obligatia sa conduca ingerii intunericului. Cine sunt acestia? Sunt seceratori, care ucid oamenii care sunt pe cale sa comita o fapta crea  va duce la pierirea sufletului. Insa ei ii ucid inainte sa faca ceva, si asa sufletul lor de salveaza.
Madison incearca din rasputeri sa schimbe regurile, dar curand isi da seama ca acest lucru nu este asa de usor precum a crezut.
Mi-a placut si acest volum, iar favoritii mei au fost tot Grace, ingerul pazitor,poeziile ei sunt asa de dragute si amuzante. si Nakita, seceratoare intunericului.
In acest volum, Madison m-a enervat putin, parca se credea prea „tare”, dar mai spre final si-a revenit.
Abia astept ultimul volum al trilogiei, sunt sigura ca se vor intampla multe lucruri.
Imi place stilul lui Kim Harrison. Cartea este foarte usor de citit, si nu m-a plictist deloc. Citeam si citeam si la un moment dat mi-am dat  seama ca nu mai am ce citi, am terminat cartea.
Cei care ati citit primul volum, recomand sa cititi si pe aceasta ca o sa va placa foarte mult.

Titlu: Moarta si inviata (Madison Avery #2)
Titlu original: Early to Death, Early to rise (Madison Avery #2)
Autor: Kim Harrison
Pagini: 254
Editura: CORINTeens
Traducere: Laura Bleaba
Punctaj: 4/5
Comanda aici.

2 gânduri despre „Recenzie: Moarta si Inviata de Kim Harrison

Lasă un răspuns

