Concurs Aniversar!

Castigatori

Castigatorii sunt rugati sa-mi trimita pe simonna70@yahoo.com numele adevarat si o adresa corecta. Iar Roxana, cea care a castigat premiul I, este rugata sa trimita si un numar de telefon.

Dupa cum bine stiti, astazi implineste blogul 2 ani, si ca sa-l sarbatorim, am decis sa organizez un concurs aniversar.

Nu sunt asa de multe premii, dar eu totusi sper sa va placa.

Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu la aceasta poatare si sa-mi ziceti ce carte/cartii citit momentat si daca va place.

Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti si anuntati in data de 25 august 2012, ora 21:30.

Acum sa vedem ce puteti castiga:

Premiul I: Cartea Eve: Sacrificiul de Anna Carey + semn de carte Elemental, Touching the Surface+sticker ReVamped

Premiul II: Semn de carte: Creatura, Touching the Surface, Elemental, sticker ReVamped

Premiul III: Semn de carte: Elemental, sticker ReVamped

Premiul IV si V: Sticker ReVamped

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu stiu de ce, dar nu am putut incarca pozele cu premii, cred ca am ceva probleme cu browserul, o sa incerc ca incarc maine.

 

Multumesc pentru premii: Editurii Leda, Kimberly Sabatini, Ada Adams, Nely Cab si Emily White

70 de gânduri despre „Concurs Aniversar!

  1. in acest moment citesc Jurnalele vampirilor volumul 5..hm, imi place si nu prea, adica da ideea este geniala, Elena inger e ceva ce ma roade, faptul ca continuarea seriei este scrisa de alt autor /autoare, dar pastreaza numele lui Smith..ma deranjeaza

  2. Acum citesc „Adevar sau provocare” volumul 2 din seria Jocurile minciunii. Imi place mult cartea, te tine in suspans. Sunt foarte curioasa cine e ucigasul lui Sutton si de ce o ameninta si pe Emma. Urmaresc si serialul, si e foarte diferit de carti. O ador!

  3. Buna 🙂 Acum citesc Ancheta in infern, si pur si simplu o ador 🙂 Are tot ce-i trebuie: mister, faze amuzante, personaje bine conturate si interesante si actiune; tocmai cand te asezi mai bine, si te relaxezi ca ancheta merge bine, hop: inca o crima, alte secrete, alte intrebari de pus si raspunsuri de aflat. 😀 Interesant concurs. La multi ani paginii! 🙂

  4. In momentul de fata citesc „Elixirul vietii” de Kenneth Oppel (o aveam de ceva timp in biblioteca, dar nu stiu cum am omis s-o citesc) si recunosc ca pare destul de interesanta. Ideea in sine a cartii nu prea ma fascineaza, dar relatia pe care o au cei doi frati gemeni, Viktor si Konrad este superba (imi doresc foarte mult sa vad cum evolueaza).

  5. Citesc „Quidditch through the ages” si „13 plicuri albastre.” Sunt interesante ambele carti, prima foarte amuzanta, iar cealalta deosebita. Multumesc pentru concurs!

  6. hey,

    in primul rand la multi ani !!! si momentan citesc The Golden Lily ( Bloodlines 2 ) de RICHELLE MEAD si da imi place foarte mult doar e Adrian in care in rol principal plus si am descoperit k partea a 3 – The Indigo Spell apare in feb anu’ viitor :X:X:X:X

  7. Happy blogoversary!!!!
    Momentan citesc The perks of being a wallflower si o adoooooooooor. Chiar cred ca merita citita si sper sa apara si la noi.

  8. Eu citesc acum Angelologia de Danielle Trussoni.
    La început nu prea mi-a plăcut cine ştie ce. Erau prea multe descrieri şi nu îţi spunea mare lucru despre povestea în sine. Dar acum sunt deja pe la jumătate şi-mi place. Fiecare rând mă face să citesc în continuare ca să-mi deau seama cine şi ce face

  9. Eu citesc Morometii (vol 2) de Marin Preda si Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi de Camil Petrescu. Prima e foarte plictisitoare, a doua e mai draguta.

  10. As vrea sa spun mai intai la multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! sa nu te lasi de blogareala 🙂 iar cartea pe care o citesc acum este Paranormal si chiar imi place.

  11. La multi ani!!!!!! Si multumim pentru concurs. 😀
    Eu tocmai ce-am terminat de citit „Secta egoistilor”, de Eric-Emmanuel Schmitt si este dementiala. 😀 Autorul ei tocmai si-a mai capatat un fan: pe mine. :))

  12. La cat mai multi ani!!! (^_^) Si la cat mai multi followers!!!
    Acum citesc „Love Lines” de Diana Nixon. A inceput ceva mai greu lectura, dar pe parcurs a devenit din ce in ce mai interesanta si am devenit dependenta de ea…cel putin pana cand o termin.
    Multumim pentru concurs!

  13. CItesc ”Spulbera-ma” si pana acum imi place. Deja il iubesc pe Adam. ❤
    Dragut concurs.. La multi ani, la cat mai multe postari si followers. :*

  14. Stiu ca poate e un pic cam tarziu , dar LA MULTI ANI!!!! Ai facut , faci si sunt sigura ca vei face in continuare o treaba buna cu blogul asta.

    Acum citesc Ruby Blue si e superba!

  15. La multi ani pentru cei doi anisori facuti in coltisorul virtual, cu pasiune si implicare. Acum citesc Lucian Blaga- Trilogia cunoasterii volumul II- Cunoasterea luciferica. Nu credeam ca o simpla carte, cu un numar redus de pagini o sa ma determine sa imi pun atatea intrebari despre viata.

    Mult noroc tuturor participantilor!

  16. Jurnalul unei iubiri-Nicholas Sparks. Draguta, nu prea te mai captiveaza o data ce ai vazut filmul, dar merita o citire, deoarece este o poveste foarte romantica. Multumim pentru concurs.

  17. Astazi am incput Maximum Ride:Experimentul Angel.am auzit atatea despre aceasta carte si am citit si recenzia.deja am citit jumatete din carte si e foarte interesanta,cu multa actiune.Foarte frumoasa!La fel si acest concurs!

  18. Tocmai am terminat de citit Agonie si Extaz de Irving Stone. O carte incantatoare in care il insotim pe Michelangelo sa creeze unele dintre cele mai frumoase opere de arta ale lumii. O recomand tuturor.

  19. Sarut mana pentru concurs!!
    Acum citesc Royal Street by Suzanne Johnson, este foarte draguta. Este o combinatie intre lumea vrajitorilor si cea a piratilor, destul de interesanta:)

  20. Momentan citesc Orasul Oaselor de Cassandra Clare si Chimie perfecta de Simone Elkeles.Amandoua imi plac foarte mult dar parca mai mult Orasul Oaselor.Are o actiune mult mai tentanta si te tine foarte mult in suspans.

  21. Tocmai am terminat de citit Jurnalele lui Stefan-Azilul (aparuta cu revista Bravo). Este o carte interesanta care are un sfarsit neasteptat. Abia astept sa apara urmatorul volum pentru ca vreau sa aflu cum se sfarseste si aceasta aventura a fratilor Salvatore.

  22. Cartea de care o citesc acum este Printu Mecanic ( vol. 2 din seria Dispozitive Infernale ) . Iubesc aceasta serie ( Team Will FOREVER !!!!)

  23. Citesc Hades de Alexandra Adornetto si imi place 😀 Nu am apucat sa citesc mult din ea insa primul volum mi-a placut si am zis sa continui 😀

    Multumim pentru concurs si la multi ani inca o data >:D<

Lasă un răspuns

