2 ani!

Nu pot sa cred ca a mai trecut un an de cand am infiintat blogul. Parca imi aduc aminte anul trecut cand scriam discursul pentru implinirea de un an, si acum iata, blogul implineste doi ani. Ce repede trece timpul, de fapt foarte repede. Eu sincer nici nu am realizat cand au zburat acesti doi ani. Cateodata ma intreb de ce nu poate putin sa stea pe loc putin. Dar se pare ca timpul nu mai are rabdare, din pacate.

Asa ca iata-ne aici, impreuna cu blogul imbatranim…..

Spuneti-mi ca sa termin cu filosofia….:))

Cred ca din nou va intrebati : iar vine cu discursuri lungii. Nu stiu cat de lung va fi discursul, dar daca va plictisesc nu trebuie sa o cititi pana la capat.

Nu stiu daca va mai amintiti dar anul trecut Adrian m-a facut sa-i promit sa o sa-i dedic anul acesta un paragraf intreg (vezi, nu te-am uitat;)) .

Vezi Adrian, te-am facut si primul bloger pe care il mentionez in discursul meu.

Si de ce il mentionez, ei bine. Cu ajutorul blogului am reusit sa fac niste prieteni foarte buni, pe care ii apreciez foarte mult, si cred ca ne intelegem bine. Si unul dintre acestia este Adrian.

Cred ca cu tine am inceput sa vorbesc acum mai mult de un an. Si ma bucur tare mult ca am avut ocazia aceasta.

Ne distram mult vorbind pe mess si obsesia lui pentru Teen Wolf ma amuza tare mult. Si din cauza lui am un ditamai wish list:)) Multumesc mult Adrian.

Daniela a fost prima bloggerita cu care am vorbit, si cu care m-am imprietenit. Si cu ea ne distram mult, chiar daca deseori o enervez, si viceversa, eu cred ca ne intelegem foarte bine.

Sa nu o uit nici pe Mada, pe care o apreciez foarte mult. Ma bucur ca am avut ocazia sa o cunosc deoarece imi recomanda foarte multe carti interesante si ea m-a facut anul trecut sa ma uit la primul sezon din Teen Wolf ( fa-ma si acum sa ma uit la sezonul 2 ca altfel nu o sa ma uit:)) ). Apropo, Mada, sa-mi zici care e noua ta obsesie ca stiu ca anul trecut a fost Chicagoland Vampires, dar acum cred ca ai altceva si nu mi-ai zis).

Cred ca si cu Andreea ma inteleg bine, chiar daca nu prea am mai vorbit de la un timp, ceea ce imi pare foarte rau. Sper sa te vad mai des pe mess.

Sunt foarte multi bloggeri pe care ii stimezi si ii apreciez: Bianca, Julia, Andra, Vlad si multi altii cu care sper  sa mai vorbim multi ani.

Eu vreau sa multumesc tuturor care au fost alaturi de mine, si mai ales cititoriilor meu care m-au sustinut. Si vreau sa multumesc si celor care nu m-am sustinut. Toti ati fost alaturi si m-ati incurajat ( cu cuvinte bune, si cu rele, dar ce conteaza, tot incurajare e, cel putin pentru mine:)) )

Sper ca nu v-am plictisit prea mult. Nu va mai tin la povesti,vreau doar sa mai spun ca sper sa mai vizitati in continuare si sper ca in decursul anului care vine sa fac cunostinta si cu altii bloggeri si cititori cu care inca nu am avut ocazia sa vorbesc.

Love all of you guys :*

La multi ani blogului!

 

P.S. Mai spre seara vin cu un concurs aniversar. 🙂

22 de gânduri despre „2 ani!

  1. Multi ani traiasca ,multi ani traiasca,la muuuuulltti aaaannniii!!
    Tortul unde e???? :> :>
    Multumesc ca m-ai mentionat si pe mine si sper sa ramanem prietene cat mai mult timp.Si ,de asemenea,sper ca blogul tau sa aiba o viata lunga si pline de succese si succesuri(hihhi,nu m-am putut abtine :D)
    Si da,vreau invitatie la petrecere. 😀
    La multi ani!!

    P.S.:Imi place noul aspect!! :>

  2. La multi ani!chiar e wow fundalul blogului…e bine ca ai reusit sa-ti faci prieteni fiindca stiu ca exista si multa competitie si invidii in lumea blogosferei, si e pacat…oricum amintirile frumoase raman…

  3. La multi ani :). Ador noul layout al blogului, e foarte frumos.
    Noua mea obsesie e tot cea veche 😀 . Plus inca o multime de super carti pe care le-am descoperit anul acesta si ale caror continuari le astept cu nerabdare.
    Trebuie neaparat sa te uiti la sezonul 2 din Teen Wolf 😀 E mult mai tare decat primul, iar Chris (preferatul tau) apare in mult mai multe episoade :D.
    Felicitari pentru super blogul tau si pentru toata munca depusa :).

  4. La Multi Ani!!!!Imi place la nebunie noua infatisare a blogului!Sa fie multi ani de aici incolo impreuna:))La atatea articole minunate si cuncursuri sigur vor mai fi multi ani de aici incolo.Bravo Simona pentru munca depusa!Inca o data un sincer:
    La Multi Ani !!!

  5. La multi ani!!!
    In primul rand ar trebui sa menționez ca noua infatisare a blogului îmi place tare, tare!
    In al 2-lea rand… sunt primul menționat și cadorisit cu 3 paragrafe?? Wow! Mulțumesc și promit ca voi vorbi la fel de mult despre Teen Wolf(TREBUIE sa vezi sezonul 2. E EPIC!). Cat despre wishlist-ul tau… prevăd ca va creste în continuare :))
    La Multi Ani inca o data și felicitări pentru blog!

  6. [Oh, Jee. Ma simt asa prost ca nu sunt printre primii care au lasat un comentariu. 😦 Nu prea am fost prezenta in blogosfera zilele astea.]

    Anyway, vreau doar sa-ti spun ca apreciez foarte foarte mult munca pe care o depui pe blogul tau. E greu sa intretii un blog, e si mai greu sa reusesti sa-l intretii timp de doi ani. Ma bucur ca ne-am imprietenit si intotdeauna vei fi pe lista mea de prieteni speciali. 🙂 Ma bucur ca am reusit in acesti doi ani sa fiu alaturi de tine, sa vad cum evolueaza blogul tau si sper sa fim prietene pentru inca doi ani si tot asa. 😆 Si sa NU te lasi descurajata de nimeni, never ever!

    La muuuulti ani!!!

    XO

  7. Cu intarziere iti urez la multi ani! 😀 Sa fie tot mai multe postari si activitate pe blog! Foarte frumos noul aspect al blog-ului >:D<

Lasă un răspuns

