Vesti: bune si rele

Buna dragilor, sper ca nu v-a speriat titlul postarii.

Ei bine, trebuie sa va dau cateva vesti, mai exact doua. Cu care sa incep?

Sa incepem cu vestea cea rea:

Din pacate luna aceasta nu voi putea organiza Readers Fan Art.

Luna aceasta este putin aglomerata pentru mine, trebuie sa rezolv niste probleme personale, cred ca ati si observat absenta mea de pe blog. Chiar imi pare rau.

Cei care mi-ati trimis deja Fan Arturi, nu va faceti griji, le voi pastra si le voi posta luna viitoare. Si ca sa va arata cat de rau imi pare, luna viitoare voi fi doi castigatori nu doar una si va voi da carti.

A doua veste, care este de data aceasta buna este ca peste 8 zile blogul va implini 2 ani (ce repede trece timpul). De ziua blogului va astept cu niste concursuri interesante, sper sa va placa.
Cam atat aveam de zis, sper ca nu am uitat nimic.

Sper sa aveti o seara frumoasa.

8 gânduri despre „Vesti: bune si rele

Lasă un răspuns

