Anunt

*In atentia castigatorilor concursului Leda.

As vrea sa va anunt ca azi dimineata am ridicat 3 colete de la posta care au venit retur. Chiar nu stiu ce s-a intamplat. Doar azi ar fi trebuit sa ajunga la voi, dar mi-au venit retur.

Mi-a venit retur coletul lui Simona Mihalache, Stroia Cosmin si lui Galavan Alina.

V-am trimis un mail, va rog sa verificat daca adresa voastre corecta. Dupa ce mi-ati semnalat toti trei, o sa va retrimit coletele.

Si as vrea sa mai rog pe Opre Gabriela sa-mi trimita un numar de telefon, ca trebuie sa transmit datele castigatorilor editurii, si se pare ca tu ai uitata sa-mi dai.

Multumesc!

11 gânduri despre „Anunt

  1. Eu nu am primit nimic….Chiar vroiam sa merg azi la posta dar nu am primit nici un biletel dinacela care il pune in posta si in care trebuia sa scrie ca am primit ceva…

  2. Da ! Si eu la fel ! Am asteptat , si daca mai sunt inca 2 persoane care nu si-au primit coletele , inseamna ca ceva nu a fost in regula !
    La mine astazi trebuia sa-mi ajunga , si din cate am inteles coletele au fost returnate . Deci nu cred ca au ajuns pana la destinatari .
    Iar datele mele au fost corecte !
    Dar … cine stie 😦

  3. Simona astyazi mi-a venit coletul la posta.Din pacate nu voi putea ajunge sa-l ridic decat saptamana viitoare.Multumesc mult!:-*

Lasă un răspuns

