Anunt

Buna dragilor, ce mai faceti? cum e vremea pe la voi?

As vrea sa va anunt ca doar maine o sa postez creatiile voastre pe blog. Am vrut sa pun azi seara dar pe la mine vine furtuna si mi-e frica ca se va ia curentul.

Ma bucur ca de data aceasta ati participat un numar mai mare, si creatiile sunt foarte frumoase.

Maine, eu sper ca dimineata o sa le vedeti toate cretiile pe blog si le veti putea vota.

Chiar imi pare rau ca nu le pot pune acum.

O seara frumoasa.

Va las o melodie care in ultima vreme a devenit favorita mea, sper sa va placa.

Un gând despre „Anunt

Lasă un răspuns

