Castigatori – Concurs Leda

Iata castigatorii:

Destinul Vraciului – simona musca

Fantoma – Stephy stephanie

Experimentul Angel – yssa_yssabel

Spulbera-ma – Bella Bella

Vrajitor & Vrajitoare – stroia cosmin

Castigaorii sunt rugati sa imi trimita pe simonna70@yahoo.com Numele complet, adresa si un numar de telefon. Aveti la dispozitie o saptamana.

31 de gânduri despre „Castigatori – Concurs Leda

    1. Daca nu apare inseamna ca nu am primit mailul acela, am verificat chiar acum in lista de participanti din nou, chiar am cautat mailul tau dupa adresa de email dar nu am gasit.

    1. Maine, scuze pentru intarziere, am avut cateva lucruri de rezolvat saptamana trecuta si nu am mai avut timp sa le pun. Maine le pun si pana vineri va trebui sa-l primiti.

      1. Nu e nici o problema!Esti si tu om ca si noi si ai si alte probleme pe cap:)Ma bucur ca mi-ai raspuns si astept sa primesc cartea….Toate cele bune:-*

Lasă un răspuns

