Yay or Nay (2)

Am revenit cu o noua coperta in aceasta rubrica, coperta este pentru volumul doi al seriei The Darkwoods Trilogy de J.A. Redmerski.

 

Eu zic Yay.

Imi place foarte mult aceasta coperta, arata foarte bine, doar cand te uiti la ea, iti dai seama ca este vorba despre o carte cu varcolaci.  Luna plina si mana baiatului va dezvaluie ca varcolacii domina in aceasta carte. Imi place foarte mult ploaia, (sper ca e ploaie si nu stele cazatoare :)) )

Stiti de ce am mai zis Yay?

Imi place mult lacrima care sta sa cada de pe obrazul fetei, cred ca e o lacrima, dar poate fi si o picatura de ploaie, cred ca doar cititnd cartea vom putea da seama cu exactitate. Imi place mult contrastul creat. Fata si baiatul chiar se potrivesc cu backgroundul maro. Imi place si fontul ales pentru titlu. Chiar este o coperta reusita dupa parerea mea. voi ce credeti?

5 gânduri despre „Yay or Nay (2)

Lasă un răspuns

