Summer challenge

Stiu ca vara a inceput deja, dar as vrea sa ma provoc pe mine insami, sau de ce nu si pe voi.
V-am facut un mic colaj cu cartile pe care as vrea sa le citesc in aceasta vara, deci de acum pana in septembrie 21 va trebui sa le citesc, sper sa reusesc.
Eu va provoc si pe voi, puteti face si voi un colaj pe blogurile vostre (cei care aveti) iar cei care nu aveti bloguri, puteti lasa un comentariu la aceasta postere si sa-mi spuneti ce aveti de gand sa cititi vara aceasta.

4 gânduri despre „Summer challenge

  1. Si eu mi-am propus sa citesc destul de multe. De fapt nu am un numar exact, dar vreau sa citesc cartile groase din biblioteca. Spor la citit!

Lasă un răspuns

