Yay or Nay? (1)

Yay or Nay este o noua rubrica in care o sa va prezint coperti, videouri, etc, orice are legatura cu carti. O sa va spun parerea mea despre ele, daca imi place sau nu?  De ce imi place sau de ce nu. Eu va astept si pe voi sa imi spuneti parerea despre aceasta noua rubrica si sa imi spuneti si parerea despre ceea ce o sa va prezint.
Pentru cine nu stie ce inseamna yay or nay, va explic acum. Folositi yay daca va place (coperta, videoul, cartea..) pe care o prezint. si nay, daca sunteti impotriva ei, nu va place. Eu as vrea sa imi explicati putin de ce da si de ce nu.

In acest mod o sa putem face o mica discutie aici pe blog.

Trebuie sa specific ca aceasta rubrica nu este una „cover reveal” , o sa prezint tot ceea ce imi place sau nu, fara sa conteze daca au fost dezvaluite recent sau nu.

Ok, sa dam startul atunci,

La inceput o sa va prezint o coperta pe care am descoperit-o acum cateva minute pe Goodreads.
Coperta ultimului volum al trilogiei Dispozitive Infernale de Cassanda Clare, pentru cine nu stie primele 2 volume au aparut si la noi la editura Leda.

Deci yay or nay?

Eu zic ca este cu siguranta yay, coperta este pur si simplu superba, am ramas fara cuvinte cand am vazut-o. Imi place contrastul si Tessa arata chiar asa cum am imaginat-o eu. Imi place rochia si cartea din mana ei, iar luminile ce emana din carte face ca ochiul sa „pice” direct pe ea. Lantisorul, (Ingerrul mecanic) din gatul ei este foarte frumoasa si este un element important al trilogiei. Imi place si background-ul, , deci cu alte cuvinte imi place totul la ea, nu pot sa gasesc ceva ce sa nu-mi placa. Abia astept sa apara si in Romania. 2013 este prea departe.

Dar asta este parerea mea, voi ce credeti despre ea?

9 gânduri despre „Yay or Nay? (1)

  1. Si eu zic tot Yay…adica imi place tipa de pe coperta dar cel mai mult ma atras ”lumina” ,daca o pot numi asa, care ”iese” din carte…intradevar este o coperta superba..parerea mea :X

  2. Cu siguranta yay, d-abia astept sa apara sfarsitul trilogiei :x! Cat despre coperta este superba, Tess se ridica la inaltimea asteptarilor, plus designul in sine care este foarte captivant.

  3. e YAY in mod clar, am primele doua volume si dabia astept sa mio iau si pe a treia carte din serie dar 2013 apare sau 2013 apare in romania ?

  4. YAY ALL THE WAY ! De ce ? Pur si simplu e magnifica! Rochia e superba si chiar ma duce cu gandul la ceva ”mecanic” . Tipa e frumoasa,peisajul se potriveste si cartea te atrage cumva.

Lasă un răspuns

