Recenzie: Clubul V de Kate Brian

Cand am aflat ca editura Leda  va publica niste carti ai scriitoarei Kate Brian, sincer nu am stiut la ce sa ma astept. Nu imi erau cunoscute cartile ei, si inafara de seria Private, nu prea stiam multe.

Ei bine, m-am decis sa cumpar si eu cartile care au aparut cu revista Bravo.

Si cum in timpul exmenelor eram cam stresata, si cum o carte ma poate linistit, m-am decis sa ma apuc de Clubul V.

Mi-a placut descrierea, si dupa ce am citit cartea, pot sa spun ca mi-a placut.

A fost draguta, chiar perfecta pentu o lectura in timpul examenelor.

Dar sa va spun si voua despre ce este vorba.

Mandy, Kai,Debbie si Eva sunt patru prietene foarte bune, insa toate patru vor sa obtine ceva care ii poate schimba viata. Bursa Treemont, care ii poate oferi sansa sa intre la colegiul mult visat. Insa doar o singura persoana o poate castiga. Iar una dintre conditiile bursei este puritatea sufletului si a trupului.

Concurentii printre care si cele patru prietene si un baiat, Riley infiinteaza Clubul V, insa se pare ca toti au ceva de ascuns, mai ales Debbie, Kai, Mandy si Eva.

Cum am mai zis, mi-a placut cartea, chiar a fost un « fresh air » dupa atatea fantasy. Cateodata trebuie sa ne delectam si cu o carte chick-lit.

Chiar recomand aceasta carte, deoarece cred ca toti ne putem regasi personalitatea printre paginile ei.

Sper ca veti citi si voi curand daca nu ati citit-o pana acum.

 

Titlu : Clubul V
Titlu original: The V Club
Autor: Kate Brian
Pagini: 368
Editura: Leda (cu revista Bravo)
Traducere : Cristina Jinga
Punctaj: 3/5
Comanda aici.
6 gânduri despre „Recenzie: Clubul V de Kate Brian

  1. O am in biblioteca dar insa nu m-am gandit sa o citesc prea curand , si felicitari pentru performanta de a citi o carte in timpul examenelor , eu in timpul tezelor nu pot citit o carte ca dupaia se amesteca tot din carte cu ce trebuie sa invat si e teroare .

    1. Nici eu nu aveam intentia sa citesc in timpul exemenelor, dar cum am avut un interval de o saptamana intre 2 exemene, m-am decis sa citesc o lectura „lejera” in loc sa ma stresez.

  2. Si eu mai citesc in timpul examenelor carti pe care simt ca ma relaxeaza 😀 Nu mi-am luat Clubul V insa daca o sa am ocazia o sa incerc sa vad cum e 😀
    [Ps: am primit Evernight. O sa merg azi la posta sa o iau. Multumesc ^^]

Lasă un răspuns

