Hex Hall de Rachel Hawkins in curand la Litera

Ei, iata ca editura Litera ne-a facut pe ziua de azi o multime de surprize. In curand va aparea primul volum din trilogia Hex Hall de Rachel Hawkins.

Ma bucur ca editura Litera a pastrat titlul original, dar m-as fi bucurat si mai mult daca ar fi pastrat coperta originala care este asa de frumoasa, mai ales pisica neagra de pe coperta. Clik aici pentru a vedea coperta originala.

Cand am vazut coperta editiei in romana, ….ei bine, am fost putin spus surprinsa. Pe de o parte imi place si coperta noastra, dar pe alta parte nu. Sunt putin indecisa. Dar cum am zis in alte posturi continutul e important, iar indiferent de coperta eu cu siguranta o sa citesc aceasta carte. Voi?

Cu trei ani în urmă, Sophie Mercer și-a descoperit puterile de vrăjitoare, har moștenit de la tatăl ei, pe care mama, o simplă muritoare, l-a îndepărtat imediat după căsătorie. La balul de absolvire a liceului, Sophie atrage asupra ei atenția celor din jur printr-o vrajă care se termină foarte prost și este trimisă la Hex Hall, un fel de școală de corecție pentru așa-zișii copii Prodigium, adică vrăjitoare, zâne, magi, metamorfi, vârcolaci și, în mod excepțional, vampiri.
La sfârșitul primei zile la noua sa școală, Sophie are deja trei dușmani noi, este îndrăgostită lulea de un vrăjitor sexy, descoperă că are o colegă de cameră vampir, iar o fantomă înfricoșătoare o urmărește pretutindeni. Mai mult, curând, Sophie află că cineva îi atacă în mod misterios pe elevii de la Hex Hall.
Pe măsură ce secretele sângeroase se dezvăluie treptat, Sophie trebuie să se pregătească pentru cea mai mare amenințare pe care o are de înfruntat: o societate secretă, L’Occhio di Dio, al cărei scop declarat este exterminarea tuturor făpturilor Prodigium, și în special a ei.
Nu pierdeți continuarea!

9 gânduri despre „Hex Hall de Rachel Hawkins in curand la Litera

  1. Eu sunt un pic dezamagita din cauza ca au pus aceasta coperta.Mi-ar fi placut foarte mult daca ar fi lasato pe cea originala din strainatate.Cu toti am fost surprinsi de alegerea lor.

Lasă un răspuns

