Recenzie: Legend de Marie Lu

În primul rând vreau să mulțumesclibrăriei online Librispentru această carte. Pentru cei care nu știu,librăria online Librisne oferă și o mare varietate decărți în engleză. Bine, acum să ne întoarcem la carte.

Când am terminat-o, am avut doar o singură întrebare adresată persoanei mele. De ce nu am citit-o mai devreme? A avut tot ceea ce o carte distopică trebuie sa aibă: acțiune, romantism și o lume devastată și foarte diferită de cea pe care o cunoaștem noi.

Într-un singur cuvânt, cartea este SUPERBĂ.

Am citit o mulțime de recenzii pozitive despre carte, dar cum bine știți, eu sunt mai mereu sceptică așa că trebuia să mă conving.
Am început să scriu recenzia, chiar daca a trecut deja de miezul nopții. Vreau sa scriu tot ceea ce este în mintea mea până nu uit.

Prima dată vreau să vă spun și vouă ce m-a determinat să citesc cartea.

Propoziția de pe coperta versiunii UK a cărții.

„truth will become legend”

„adevărul va deveni legendă”.

Această propozitie m-a făcut să vreau să citesc cartea, nu mâ întrebați de ce pentru că nici eu nu știu. M-a prins pur și simplu.

Dar să vorbim și despre acțiune putin, sunteți curioși nu?. Ei bine, avem o lume distopică. Day este cel mai căutat criminal iar June este „un fenomen” al Republicii deoarece a luat cel mai mare scor din istorie la Teste.

Fiecare copil care împlinește 10 ani, trebuie să treacă peste un test. Daca îl trec, atunci pot să-și trăiască viața, dar dacă nu,…ei bine, asta ar fi o problemă. Sa nu uit ca lumea este devastată de un fel de „ciumă” la care doar cei bogați și soldații au posibilitatea să plătească antidotul.

Mi-a plăcut extrem de foarte mult cartea. Chiar am încercat să găsesc ceva ce să nu-mi placă la ea, dar nu există așa ceva.

Mi-a plăcut toate personajele, mai ales June. A fost personajul meu favorit.. Am citit mai multe cărți in care personajele feminine m-au făcut să plâng din cauza prostiei lor, dar June a fost excepția. A fost puternică și inteligenta, ce să mai zic, a fost bad ass.
Nu vreau să mă lungesc prea mult, când trebuie să vorbesc despre o carte preferată cu greu mă pot opri. Vreau doar să vă mai spun că finalul m-a făcut să doresc cu disperare volumul 2.

Versiunea in engleza a recenziei puteți găsi pe pagina mea de Goodreads.

Titlu original: Legend (Legend #1)
Autor: Marie Lu
Pagini:295
Editura: Razorbill, Penguin
Punctaj: 5/5
Limba: engleza
Comanda aici.
3 gânduri despre „Recenzie: Legend de Marie Lu

Lasă un răspuns

