Blood, Milk, and Chocolate de Cameron Jace

Cartea va aparea in ianuarie 2013 in SUA.

(*descriere tradusa de mine)

Am fost acuzata de a fi rea si malitioasa
Eu, regina din Alba ca Zapada am de spus o poveste.
Adevarata poveste si ceea ce sa intamplat realmente. Cum sa inatmplat totul. De ce fratii Grim au alterat adevarul, lasandu-va sa credeti ca a fost doar un basm. Cand si cum a avut loc povestea, Si mai presus de toate de ce am facut ce am facut. De ce nu va fost spus adevarul de secole. Adevarul despre mine si adevarul despre nu-asa-inocenta Alba ca Zapada.
Aici este povestea intamplarilor din punctul meu de vedere. Iar tu nu vei mai privi pe Alba ca Zapada asa cum ai privit-o pana acum.

9 gânduri despre „Blood, Milk, and Chocolate de Cameron Jace

      1. dooamne … deci chiar vreau sa apara volumele cu Alba ca Zapada … cred ca datorita serialuluii Once upon a Time

Lasă un răspuns

