The Grimm Diaries de Cameron Jace

Volumul 1: Snow White Sorrow va aparea in octombrie 2012 in SUA.

(descriere tradusa de mine)

Ce ar fi daca tot ce stiai despre basme ar fi gresit?

Loki Blackstar este un baiat de saisprezece ani si nu este tocmai un Fat-Frumos. Mama lui este o fantoma. Singurul lui prieten este un Cadillac rosu care vorbeste cu el prin radio. El arata ca un inger dar actioneaza ca un tampit. Nici nu e de mirarea ca i-a fost interzis sa mai calce in Rai, care acum este ultimul lucru dintre toate necazurile lui. Loki are nevoie de o slujba ca sa-si plateasca scoala si sa se intretina.
Totusi, Loki are un dar rar: El este un Dreamhunter (Vanator de vise). Unul dintre cei mai rari din lume care poate vana si ucide demoni nemuritori in visele lor, astfel incat ei nu se mai trezesc niciodata.
Cand Loki este trimis sa ucida o fata vampir de saisprezece ani, pe care localnicii o numesc Alba ca Zapada Dureroasa (Snow White Sorrow), el este tras intr-o lume magica, dar periculoasa. Localnicii cred ca monstrul este Alba ca Zapada.

Alba ca Zpada, cea reala….traieste in ruinele unui vechi castel, intr-un mic oras. Ea este descrisa, fiind ingrozitor de frumoasa, terifiant de incantatoare si extrem de minunata.
Ceea ce gaseste el in schimb, este o fata monstruos de frumoasa, plina de furie si durere, care are o poveste epica nespusa, de aceea  Fratii Grimm au alterat basmele, cine este cu adevarat regina cea rea, de unde vine oglinda magica, si cine il posedeaza.
Alba ca Zapada a ucis orice persoana care a indraznit sa se apropie de castel unde a traiat odata cu regina. Dar in mod misterios, ea il lasa pe Loki in viata.

Deci cum va place, eu dupa ce am citit descrierea, am realizat ca eu vreau neaparat sa citesc aceasta carte.

Volumul doi se va numi Cinderella Dressed in Ashes (ce imi place titlul) si va aparea in decembrie 2012.

10 gânduri despre „The Grimm Diaries de Cameron Jace

  1. doamne cat imi place descrierea …. pentru cartea asta ar trebui facuta o campanie de publicare … si coperta e super

      1. Am vorbit cu autorul pe goodreaders si este chiar de treaba, oare am putea organiza o campanie de publicare si la noi?

      2. Si eu am vorbit cu el, si chiar este de treaba. In legatura cu campania de publicare nu stiu ce sa zic, dar cred ca ar trebui sa asteptam pana apare cartea, sau macar exemplarele de semnal sa vedem cu reactioneaza publicul la carte in SUA. Dupa punctajul cartii pe Goodreads vom putea da seama cat de apreziata este cartea.
        Autorul mi-a zis ca in carte apare cate ceva si despre istoria noasta, asa ca indata ce pot, o sa fac rost de carte.

  2. nu este posibil sa apara la noi? noi am inceput cartile fantasy porind de la bame…ar trebuii sa fie publicate si la noi..putem vb k admin?

    1. Pai, inca nici in strainatate nu a aparut, dupa ce apare cartea acolo si apar niste recenzii si ratinguri, poate atunci putem vorbi de posibilitatea de a aparea si la noi.

Lasă un răspuns

