Recenzie: Carpe Corpus de Rachel Caine

Aceasta carte am primit de la editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Ei bine, dupa cum ati aflat din recenzia pentru volumul 5, mi-a placut foarte mult acel volum, asa ca m-am apucat repede de volumul sase.

Daca am spus ca in volumul 5 abia puteam tine pasul cu actiunea, prim partea a acestui volum ne lasa sa mai respiram putin. Dar dupa atatea volume plina de actiune ar fi si cazul sa ne odihnim putin nu?

Mi-a placut mult si acest volum. Morganville este condus de maleficul tata a Ameliei, Bishop, iar fiecare joaca dupa regulile lui, altfel o pateste rau de tot.

Insa sa nu va fie frica, nici Amelie nu sta cu mainile in san. Se pregateste si ea cu adeptii sai ca sa alunge pe Bishop din oras. Voi ce credeti oare vor reusi?

Se intampla multe lucruri in acest volum, iar cei care sunteti fani Claire-Shane nu trebuie sa o ratati.Acem sper sa nu-mi sariti in cap pentru ce o sa zic dar Shane mi-e foarte antipatic. NU stiu de ce, in celelalte volume nu am avut nimic cu el, dar in acest volum a reusit sa ma calce pe nervi. Stiu ca sunteti multi Team Shane, dar eu nu stiu de ce nu ma pot impaca cu personajul acesta. Vreau sa-mi placa de el, dar nu inteleg de ce nu pot. In fine, e de ajuns ca lui Claire ii place de el nu :))

De Claire imi place, este o eroina potrivita pentru aceasta serie, si imi place foarte mult cum evolueaza. Nu as putea imagina Morganville fara Claire 🙂

Myrnin este unul din personajele mele favorite, este foarte amuzant, iar in acest volum aflam mai multe despre el.

Cum am zis si mai sus, in acest volum se intampla foarte multe lucruri, unele mai bune, altele mai putin bune.

La un moment dat s-a intampla ceva care m-a intristat foarte mult, aproape m-a apucat plansul si tot m-am intrebat DE CE? DE CE? si iar DE CE?

Dar trecand peste acel moment, cartea mi-a placut foarte mult. Nu pot decat sa recomand tuturor aceasta serie, are tot ce trebuie sa aiba si nu veti plictisi nici o clipa.

Deci puneti-va la citit si voi 😀

 

Titlu: Carpe Corpus (Vampirii din Morganville #6)
Titlu original: Carpe Corpus (The Morganville Vampires #6)
Autor: Rachel Caine
Pagini: 372
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 4/5
Comanda aici.
 
 
4 gânduri despre „Recenzie: Carpe Corpus de Rachel Caine

  1. Sincer, din toate personajele, mie Myrnin mi-a plăcut cel mai mult 🙂
    Aştept cu nerăbdare şi următoarele volume

Lasă un răspuns

