Recenzie: Adevar sau Provocare de Sara Shepard

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Cred ca multi dintre voi ca eu sunt fana a seriei Micutele Mincinoase, iar tot ce vine de la autoare Sara Shepard este bine venita.

Primul volum al seriei Jocul Minciunii mi-a placut foarte mult, de fapt nu credeam  ca va putea urca la nivelul Micutelor mincinoase, dar se pare ca am gresit.

Dupa cum bine stiti din primul volum, Sutton Mercer a fost ucisa iar sora ei geamana de mult pierduta, Emma este fortata de catre ucigasul lui Sutton sa-i ia locul acesteia.

Deci, Emma sub identitatea lui Sutton incearca sa dezlege misterul mortii surorii ei.

In acest volum aflam mai multe lucruri despre Sutton, iar lista suspectilor se pare ca incepe sa se micsoreze.

Imi place mult faptul ca Sutton este prezenta in care, este o fantoma si este legata de Emma, si nici macar ea nu-si aminteste cum a murit.

Autoarea a reusit si de data aceasta sa ma surprinda in mod placut.

Dar sa ne intoarcem la oile noastre.

Cum am zis, Emma incearca sa afla cine este criminalul, dar si viata ei este in pericol, deoarece ucigasul poate fi oricine, chiar si una dintre prietenele lui Sutton.

Dra in acest vartej de adevaruri si minciuni, nici ea nu mai stie care este in realitate purul adevar. Se pare ce Sutton si prietenele ei au jucat o multime de jocuri periculoase, care puteau distruge vieti. Oare Sutton a cazut in propria ei capcana? Si de data aceasta nu ea a fost cine a facut o farsa, de data asta ea s-a speriat de moarte literalmente.

Mi-a placut mult cartea, citit paragrafele, chiar m-am speriat si eu la unele faze, mai ales atunci cand criminalul o pandeste pe Emma.

Chiar imi place de Emma si de prietenele ei. Sunt amuzante, dar cateodata consider ca merg prea departe cu Jocul minciunii.

Dar sa va spun si eu un mic secret, Emma suspecteaza cine este criminalul, dar oare umbla pe drumul cel bun, sau doar adevaratul criminal incearca sa o induca in eroare? Voi ce credeti?

La un moment dat si eu am crezut ca in sfarsit a gasit ucigasul, dar dupa aia mi-am zis ca nu se poate, mai sunt volume, deci, ne mai asteapta cateva doze de mistere.

Eu una abia astept volumul trei din serie, chiar nu credeam ca o sa-mi placa asa de mult. Eu nu pot decat sa recomand tuturor care doresc sa citeasca si altceva inafata de fantasy. Chiar merita sa cititi, credeti-ma.

 

Titlu: Adevar sau Provocare (Jocul minciunii #2)
Titlu original: Never Have I Ever ( The Lying Game #2)
Autor: Sara Shepard
Pagini: 316
Editura: Leda
Traducere: Sorin Petrescu
Punctaj: 4/5
Comanda aici.
5 gânduri despre „Recenzie: Adevar sau Provocare de Sara Shepard

Lasă un răspuns

