Concurs Leda – Castigatori

Vai, imi cer scuze pentru inatarziere, dar daca v-as povesti de ce am intarziat nu m-ati crede. Asa ca mai bine sa trecem la treaba.

UPDATE

Castigatorii cartilor Evernight si Uneori, sub clar de luna nu mi-au trimis datele in curs de o saptamana asa ca am fost nevita sa desemnez alti castigatori:

Elena si Simona, astept datele voastre + un numar de telefon pe adresa simonna70@yahoo.com

Cartea: Adevar sau provocare merge la Dobre Ruxandra

Cartea: Evernight merge la Padureanu Emilian ( Husaru Simona )

Cartea: Orasul de sticla merge la Axene Elena

Cartea: Printul mecanic merge la  Calina Antonia

Cartea: Uneori, sub clar de luna merge la Nagy Nicoleta (Elena Demetrescu)

Castigatorii sunt rugati sa-mi trimita adresa completa pe simonna70@yahoo.com(cu cod postal daca stiu, ca cei de la posta ma innebunesc) + un numar de telefon. Aveti la dispozitie o saptamana.

Am observat ca multi ati gresit la intrebarea la cartile Evernight si Printul mecanic.

Ei bine, la Evernight trebuia sa scrieti o alta carte scrisa de autoare inafara de aceasta seria.  Deci cei care ati scris (Evernight, Stargazer, Hourglas sau Afterlife ) nu am luat in considerare deoarece este gresit. Aceste carti apartin seriei, iar eu am cerut o carte care nu apartine.

Pe coperta cartii Printul mecanic se afla Jem si nu Will sau alt personaj despre care mi-ati pomenit.

Imi cer scuze ca nu am postat videoul extragerii dar mi s-a stricat webul. Extragerea a fost facuta cu biletele cum am facut la celelalet concursuri.

ANUNT!

CASTIGATORII VOR FI ANUNTATI MAINE 1 IUNIE (IMI PARE RAU PENTRU INTARZIERE)

Prelungesc durata concursului pana pe 30 mai, deci pana in data de 30 mai (inclusiv) mai puteti participa la concurs. 

Hei dragilor, ce mai faceti? V-a fost dor de un concurs? Eu sper ca da.

Multumesc editurii Leda pentru cartile oferite.

Pun la bataie:

1x Orasul de sticla (Instrumente mortale 3) de Cassandra Clare ( Cum se numeste noua serie a lui Cassandra Clare a carei prim volum va aparea in 2015? )

1x Printul mecanic (Dispozitive infernle 2) de Cassandra Clare ( Care personaj este pe coperta acestui volum? )

1x Evernight de Claudia Gray ( Numiti o alta carte scris de autoare, inafara de aceasta serie.)

1x Adevar sau Provocare (Jocul minciunii 2) de Sara Shepard ( Va uitati la serialul produs dupa carti? )

1x Uneori, sub clar de luna ( Nu plange sub calr de luna 2) de Heather Davis (Ce alte carti cu varcolaci ati mai citi, inafara de aceasta serie? )

Cerinte:

Trimiteti un mail pe simonna70@yahoo.com cu urmatoarele:

CITITI CU ATENTIE TOT CE AM SCRIS MAI JOS INAINTE SA TRIMITETI MAILUL.

*Obligatoriu

a) Subiectul mailului:Concurs Leda si  titlul cartii pentru care participati (de ex. Concurs Leda – Printul mecanic, sau Concurs Leda – Evernight…etc)

b) Nume + prenume

c) Raspunsul corect la intrebarea cartii respective

d) Raspundeti la intrebarea: Ce v-ar placea sa imbunatatesc pe blog? (*Intrebarea este din pura curiozitate)

e) Daca doriti niste puncte in plus si ati rezolvat cerintele de mai jos, atunci sa-mi scrieti in mail si linkul unde ati scris despre concurs si adresa de mail cu care ma urmariti prin email.

Pentru sanse in plus la extragere:

* Nu-i obligatoriu

a) Raspanditi veste concursului (de ex: pe blog, facebook, etc) +1

b) Sa ma urmariti prin email +1

Puteti participa pentru toate cartile, dar trimiteti mailuri separate pentru fiecare carte.

Concursul de desfasoara intre 11-26 mai. Castigatorii vor fi anuntati in 27 mai 2012

Mult succes.

P.S. In legatura cu concursul fulger, stiu ca am zis ca o sa pun in curand am dar am ceva probleme cu netul, dar daca totul merge bine maine o sa pun doua concursuri fulger cu cartile : Cele treisprezece motive si Moarta si inviata (Madison Avery 2).

47 de gânduri despre „Concurs Leda – Castigatori

  1. Simona, vezi ca te-am bombardat cu mailuri ( mai exact, 5 ). Daca am gresit cu ceva sau daca nu le-ai primit, te rog sa ma anunti 🙂 .

    Felicitari pt. concurs 😀

  2. Simona, te-am bombardat cu mailuri :))
    Te rog spune-mi daca am gresit cu ceva sau daca nu le-ai primit. In mod normal, sunt 5.
    Felicitari pt. concurs 😀

    Ems

  3. Am trimis şi eu 2 mailuri 🙂 Acum mai rămâne s ă sper să câştig măcar una din cele 2 cărţi 🙂
    Cei care vor să câştige „Nu plânge sub clar de lună” pot participa la concursul de aici: http://piticmic.wordpress.com/2012/05/17/concurs-ii/
    Eu am citit cartea cu ceva timp în urmă, însă abia acum am adăugat-o în bibliotecă. Dacă tot oferă Simona al doilea volum ca premiu, ofer şi eu primul volum 🙂

    1. Da, l-am primit, dar cum pana acum nu am mai primit de la altii, nu am postat, daca nu primesc pana in 1 iunie de la nimeni altceva, atunci o sa postez pe blog si tu vei fi din nou artista lunii mai

      1. cum am mai zis daca concursul era sponsorizat se inscria o gramada de lume . mie imi place sa creez si daca nu iti e cu suparare iti voi trimite mereu creatii noi … poti adauga si blogul meu in blogroll luckybooks12.wordpress.com eu nu gasesc cum sa fac blogroll . ms

    1. Nu s-a mai inscris nimeni doar Laura. Maine o sa-i postez creatiile, cum nu pot, nu stiu ce a patit netul dar merge foarte incet. Abia am putut posta castigatorii.

Lasă un răspuns

