Book Haul (4)

Deci, cred ca a venit timpul sa va arat iar ce am primit/cumparat.

De la editura Leda am primit pentru recenzie si concurs, multumesc.

1. Moarta si inviata (Madison Avery 2) de Kim Harrison

2. Adevar sau provocare (Jocul minciunii 2) de Sara Shepard

3. Uneori, sub clar de luna (Nu plange sub clar de luna 2) de Heather Davis

 

Cu revista Bravo mi-am luat:

1. Iubitul Virtual de Kate Brian

2. Clubul V de Kate Brian

3. Secretul Hannei de Sara Shepard

De la Libraria online Libris am primit pentru recenzie, multumesc.

1. Legend de Marie Lu

Cu Libertatea pentru femei mi-am luat cartea:

1. Fericire periculoasa de Jo Beverley.

Cam atat, voi ce ati mai luat?

5 gânduri despre „Book Haul (4)

  1. Eu am luat Clubul V , Iubitul virtual , Secretul Hannei si Adevar sau Provocare , Uneori sub clar de luna , dar vreau Madison Avery

  2. mi-am luat si eu Fericire periculoasa si Iubitul virtual.
    ce bine arata cartea Legend:X
    sa le citesti cu placere!

Lasă un răspuns

