Leapsa

Da,iar am primit o leapsa…de data asta de la Cipryan.Merci!

1.Prenumele tau:Simona

2.Culoarea preferata: Alb, negru si rosu

3.Filmul preferat: nu pot sa spun ca am un film preferat. Dar momentan imi place foarte mult filmul The Hunger Games

4.Piesa preferata: nu am nici o melodie preferata, de obicei ascult ceea ce imi place, iar momentan imi place Viky Red – If you ever feel

5.Ultima piesa ascultata:Viky Red – If you ever feel

6.Prima recenzie facuta: Jocurile foamei de Suzanne Collins

7.Prima carte fantasy/YA citita: Luna Noua de Stephenie Meyer (da eu am inceput prima data cu volumul 2:)), dupa am citit vol 1)

8.Ultima carte citita: Carpe Corpus de Rachel Caine

9.Cea mai tare carte citita pana acum: The Goddess Test de Aimee Carter/Creatura de Nely Cab

10.Ultima carte cumparata: Iubitul Virtual de Kate Brian

11.Ultima carte primita (cadou/sponsorizare etc.): Uneori sub clar de luna de Heather Davis de la editura Leda. Multumesc mult.

12.Autorul/Autoarea preferata : am mai multi:) for example (Nely Cab, Aimee Carter,Stacey Kade etc)

13.Caine sau pisica? Pisica

14.Biblioteca ideala [poza – necesara]

15.Cea mai buna continuare a unei carti: grea intrebare, poate Orasul de cenusa de Cassandra Clare

16. Cea mai proasta continuare a unei carti: din nou o intrebare grea, poate Luna Noua de Stephanie Meyer (nu-mi sariti in cap) pur si simplu mie mi s-a parut mai slaba decat Amurg.

17.Vampiri sau Varcolaci?Vampiri

18.Filmul sau cartea?Cartea

19. Editura preferata: Leda

20.Cine va mai primi aceasta “Leapsa”?

Daniela, Adryann, Mada., si toti cei care vor sa preia. 🙂

 

3 gânduri despre „Leapsa

Lasă un răspuns

