Weekend starts with…books

Hei dragilor ce mai faceti? Sper sa va bucurati de weekend. Ce mai citit? Daca momentan nu citit nimic, acum puteti avea ocazia sa procurati niste carti foarte interesante la un pret foarte bun.

Ia uitati-va ce am gasit eu aici 😀 (clik pe imagine)

16 gânduri despre „Weekend starts with…books

  1. Eu citesc iubitul virtual si astept sa primesc Nu plange sub clar de luna . Imi place siteul pe care l-ai gasit .

      1. mie mi-a placut cartea , am citit-o in mai putin de o zi parca . sper sa faci rost de ea .

      1. Leda a actualizat lista de aparitii .
        Date de apariție și linkuri precomandă
        ATINGEREA LUI JULIETTE de Tahereh Mafi
        • vol. 1: SPULBERĂ-MĂ: link precomandă – 7 mai 2012; apariţie – 16 mai 2012

        MAXIUMUM RIDE de James Patterson
        • vol. 1: EXPERIMENTUL ANGEL: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

        VĂJITOR ŞI VRĂJITOARE de James Patterson
        • vol. 1: VĂJITOR ŞI VRĂJITOARE: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

        DIVERGENT de Veronica Roth
        • vol. 2: INSURGENT: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

        JURNALELE VAMPIRILOR: VÂNĂTORII de L.J. Smith
        • vol. 1: FANTOMA: link precomandă – TBA; apariţie – TBA

Lasă un răspuns

