Recenzie: Domnia Haosului de Rachel Caine

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult!

Mi-a placut foarte mult volumul patru a seriei Vampirii din Morganville, si am fost foarte curioasa, mai ales ca la sfarsit s-a intamplat ceva la care nu ma asteptam
Trebuie sa spun ca habar nu am de ce nu am citit mai repede acest volum, de fiecare data cand mi-am propus sa o citesc, mi-a aparut o alta carte in mana si tot asa, pana ce intr-o zi mi-am zis ca ” gata”, acum chiar o sa-l citesc. Si ce ma bucur ca am facut-o.
Aceasta cartea are chiar mai multa actiune decat volumul 4, pe bune, doar intorceam paginile si stateam lipita de carte. Era deja ora 2 noaptea si eu tot citeam. La un moment ma prindeam de cap si chiar asteptam un moment in care personajele se odihnesc. :)) Dar nu s-au odihnit, actiunea cartii s-a decurs in mod alert. Cum am mai spus era deja ora 2 noaptea si m-a trezeam ca hei, eu deja am citit 200 de pagini si nici nu am observat.
De aceastat data Claire si prietenii ei, se confrunta cu Bishop, tatal malefic al Ameliei, fondatoarea orasului Morganville.
Bishop vrea sa preia conducerea orasului, dar desigur pentru unii vampiri acest lucru nu este chiar  pe plac.
Se intampla multe lucruri in oraselul Morganville, vampirii incep sa dispara, si se pare ca o furtuna devastatoare este pe cale sa dezlantuie, literalmente.
Mi-a placut cum autoarea a construit personajele. Si Claire chiar evolueaza, nu mai este fricoasa din volumul intai, chiar sunt curioasa de evolutia ei in celelalte volume, am inteles ca vor fi 15, deci vom avea ce citit.
Se stie ca Myrnin este unul dintre personajele mele favorite. Pentru cine nu stie, Myrnin este un vampir foarte batran, la care a evoluat boala care ii duce la nebunie. Insa cu ajutorul unor medicamente ii poate sa incetineasca boala si sa fie  in „toate mintile” pentru un scurt timp. Este amuzant si chiar sunt curioasa ce nebunii va mai face.
Mi-a placut faptul ca in acest volum nu m-a enervat (prea mult) Monica. In volumele anterioara a fost o scorpie cu un S mare. In acest volum a fost doar o  mica rautate.
Cum am mai spus, nu m-am plictisit nici o clipa, iar in final, se intampla iar ceva care ma face sa doaresc sa citesc volumul urmator. Imi plac foarte mult rasturnarile de situatie la finalul unui volum, ma face intotdeauna sa ma pun pe ganduri si sa ma intreb, oare ce se intampla mai departe. Noroc ca acum nu a trebuit sa astept pentru volumul sase. ;))
Cei care nu au citit inca seria, recomand sa faceti cat mai repede, sunt sigura ca o sa va captiveze si o sa tanjiti de fiecare data dupa urmatoarele volume.
Eu deja m-am apucat de volumul sase, nu am mai putut rezista;))

Titlu: Domnia Haosului (Vampirii din Morganville #5)
Titlu original: Lord of Misrule (Morganville Vampires #5)
Autor: Rachel Caine
Pagini: 346
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 5/5
Comanda aici.
6 gânduri despre „Recenzie: Domnia Haosului de Rachel Caine

  1. Deci, cartea are 8 vol si inca trei carti suplimentare…de unde sunt 15 carti?
    Si da ai dreptate cartea este uimitoare, pur si simplu nu o mai pot lasa din mana pana nu o termin…
    Imi poti spuen te rog de ce sunt 15, nu vreau sa pierd nici un vol. pliss 😀

    1. Nu, seria are in total 15 volume fara volumele satelit (alea sunt doar niste povestiri scurte care se pot citi gratis pe siteul autoarei), deci fara acele „carti” , seria este formata din 15 volume. Ultimul volum al seriei va aparea chiar la sfarsitul anului in strainatate. La noi pana acum au aparut 8 volume.

Lasă un răspuns

