From What I Remember…de Stacy Kramer si Valerie Thomas

Cartea va aparea in mai in SUA. Pe mine m-a facut foarte curioasa. Pe voi?

Kylie: Tijuana POFTIM? Ar trebui sa fac ultimele retusuri in discursul meu de sef de promotie. Absolvirea este ASTAZI,  si acesta este o verigheta pe degetul meu.

Max: Totul a inceput cu laptopul lui Kylie si un camion plin de electronice Okay furate, a fost oarecum tare, modul in care ea ne-a izbucnit ca si o puicuta intr-un film de actiune. Dar acum suntem blocati in Tijuana.  Cu mai putin de douazeci si patru de oare inainte de absolvire. Minunat.

Will: Salvarea lui Kylie Flores de ea insasi este un fel de ocupatie full time. Din fericire, eu, Will Bixby m-am nascut pentru acest job. Si cand am aflat ca a fost blocat in Mexico cu visatorul Max Langston, am fost de acord sigur sa-i duc pasapoartele peste granita-dar  nu exista nici un motiv ca sa ma grabesc acasa imediat. Petrecerea acesta abia a inceput.

Lily: Tocmai am vazut-o pe iubitul meu mangaind-o pe Kylie Flores, ciudantenia secolului. Totusi nu-l pot invinui in totalitate pentru asta. El are NEVOIE de mine. Imi este clar acum. Si nu o sa renunt la el fara lupta.

14 gânduri despre „From What I Remember…de Stacy Kramer si Valerie Thomas

    1. Povestea este interesanta si cred ca este putin amuzanta. Sper sa nu ma insel, dar cred ca povestea este povestita din 3 puncte de vedere.

Lasă un răspuns

