Recenzie: Incredibil de Sara Shepard

Aceasta carte mi-a fost oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Cred ca am mai zis ca aceasta serie este una dintre favoritele mele. Chiar daca nu este fantasy, si nu gasim nimic supranatural in carte, totusi, a reusit sa ma captiveze.
Multi dintre voi stiti deja ca exista si un serial dupa aceasta serie, Pretty Little Liars, chiar daca serialul este oarecum diferit de seria de carti, mie imi place foarte mult. De fappt imi plac amandoua, si seria si serialul.
Dar mai bine sa trecem inapoi la carte.
Ei bine, acest volum a aparut inca in luna ianuarie. Acum cred ca va intrebati daca a aparut in ianuarie, de ca numai acum am citit-o. Ei bine, nu am vrut sa stau atatea pe ghimpi pana apare volumul 5. Dar cum nu am mai rezistat tentatiei, m-am apucat sa citesc.
Dupa cum bine stiti, Incredibil este volumul patru din seria Micutele mincinosoase si incepe exact unde volumul trei s-a terminat. Hannah este la spital dupa ce a fost lovita cu masina de catre A, deoarece „stia prea multe”. Voi ce credeti oare Hannah chiar stia cine este A? Poate ca da, sau poate ca nu. Dar acum nici ea nu stie deoarece nu-si aminteste. Ce noroc peste A. :))
Tot am incercat sa compar personajele din carte cu personajele din serial, dar pana la urma am invatat ca nu am voie sa le compar deoarece la un moment dat am devenit confuza.
In fine, daca cititi aceasta serie nu incercat sa comparati personajele cartii cu cea a serialului.
Dar sa trecem inapoi la micutele nostre mincinoase.
Saraca Emily, dupa ce a fost prinsa de catre parintii ei cu Maya, ea este trimisa in Iowa, la matusa si unchiul ei. Dar cum noi o cunoastem bine pe Emily, ea nu este nici pe departe fata cea buna si ascultatoare.
Spencer, este pe cale sa castige Orihidea de Aur pentru eseul furat de la Melissa, sora ei. Insa poate nu numai aceasta fapta a comis. Oare Spencer este capabila sa ucida? Sau doar A vrea sa o convinga de acest lucru?
Cum fetele noastre sunt „hartuite” de A, nu trebuie sa o uitam nici pe Aria, care a fost nevoita sa se mute cu tatal ei si cu noua lui iubita. Dar daca acest lucru nu ar fi de ajuns, iubitul ei (secret), profesorul de engleza, Ezra, aproape a ajuns la inchisoare, din cauza lui A.
Se pare ca A inca nu s-a obosit sa hartuiasca micutele nostre mincinoase, dar de data aceasta se pare ca a mai prins pe cineva cu mata in sac.
Draga noastra Mona, prietena cea mai buna a lui Hannah incepe sa primeasca si ea mesaje de la A. Oare acest A esta asa de atotstiutor le cunoaste secretele acestor fete? Sau A este mai aproape decat cred fetele noastre si ar trebui doar sa se uite la persoana de langa ele si ar vedea-o.
Acest volum a fost plina de actiune, mi-au placut peronajele, au fost construite foarte bine de catre autoare. Eu nu pot decat sa recomand aceasta serie, sunt sigura ca o sa va placa la nebunie.
Aaa si sa va mai spun un secret……………..in acest volum aflam identitatea lui A :D, dar shh…nu mai spuneti la nimeni.

Titlu: Incredibil (Micutele mincinoase #4)
Titlu original: Unbelievable (Pretty Little Liars #4)
Autor: Shara Shepard
Pagini: 380
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 5/5
Comanda aici.
27 de gânduri despre „Recenzie: Incredibil de Sara Shepard

      1. Deci serialul..de fapt s-a terminat sezonul trei care coincide cu vol 4. Si sunt o gramada de volume ceea ce inseamna ca serialul va mai tine mult si vor fi multe complicatii; wow…

      2. In serial Mona e ajutorul lui A…dar producatorul a zis ca serialul e diferit de film…deci nu stim cine e A..:)))

Lasă un răspuns

