Leapsa

Aceasta leapsa am primit-o de la Bianca. Mersi mult

1. Ce carte ai recomanda unui dezamagit in dragoste si de ce?

– Grea intrebare. Sincer inca nu m-am gandit la acest lucru. Dar cred ca Sotia calatorului in timp. Este o carte foarte frumoasa, chiar daca la sfarsit se intampla ce se intampla. Dar macar pesoana care sufera din cauza dragostei ar putea intelege, ca oricat ai iubi ce cineva, trebuie sa-l lasi sa plece.
2. Ce carte ai recomanda iubitului/iubitei si de ce?
– I-a recomadata multe carti nu numai una.

3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten si de ce?
– Hei, vad ca iar vine intrebarile grele. Eu i-as recomanda mai multe carti nu numai una. Dar acum hai sa zicem ca Jocurile Foamei.

4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani si de ce?
– Vai, cu intrebarea asta m-ati prins. Sincer habar nu am ce sa zic. Eu nu am citit Harry Potter, nici macar filmele nu am vazut, deci nu pot sa-mi dau cu parerea. Dar cred ca un copil de 10 ani poate sa citeasca linistit Harap Alb, mie mi-a placut mult si macar o sa-l tina mine pana la BAC:)), pacat ca nu mai este capacitate:))

5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/calator si de ce?
– ……….. iar o intrebare la care nu stiu ce sa raspund. Poate i-as recomanda Angelologia de Danielle Trussoni. Este o carte foarte interesanta, iar peroanele care sunt dornici sa citeasca o carte plina de suspans si istoria ingerilor, nu mai stati pe ganduri.
6. Ce carte ai recomanda unui dusman cunoscut si de ce?
– Interesanta intrebare… stati sa ma gandesc………cred ca i-as recomanda Cele tre1spr3zece motive. Cu siguranta ar invata multe lucruri utile din carte.

7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura si de ce?
– I-as recomanda o carte care este usor de citit dar care te capitiveaza, incat nu poti sa-l lasi din mana, asa ca i-as recomanda Naluca si Naucul de Stacey Kade, este amuzanta, are actiune alerta, si nu te plictisesti de ea nici o clipa.

8. Ce carte ai recomanda unuia “cu nasul pe sus” si de ce?
– O zi din sapte de Lauren Oliver. Dupa ce ar citi aceasta carte, cred ca s-ar gandi de doua ori cand vrea sa umble cu „nasul pe sus”

9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul in lista de bloguri si de ce?
– Adriyann, tu esti destul de „pretentios” (in sensul bun) in materie de carti. Acum chiar m-am pus pe ganduri ce sa-ti recomand. Aaa da deja stiu. Nu mai sta pe ganduri atata si citeste odata Jocurile Foamei.

Leapsa merge mai departe lui: Adriyann, Mada si feleteor de pe Povesti Inteunecate.

18 gânduri despre „Leapsa

  1. Eu la punctul 1 as recomanda La rascruce de vanturi . Este o carte superba din toate punctele de vedere . O recomand tuturor , este un must-have .

  2. Povestea de dragoste dintre Heathcliff si Catherine este una tragica , dar deosebita . Citatul meu preferat este ” Unicul gând al vieţii mele este el. Dacă totul ar pieri şi n-ar rămâne decât el, eu aş continua să exist; iar dacă totul ar rămâne şi el ar fi nimicit, universul s-ar transforma într-o uriaşă lume străină mie şi mi s-ar părea că nu mai fac parte dintr-însa. Iubirea mea pentru el e asemeni stâncilor eterne de sub pământ: nu prilej de încântare, ci necesitate. Eu sunt El. El e mereu, mereu în mintea mea, nu ca o plăcere, aşa cum nici eu nu sunt o plăcere pentru mine însămi, ci ca propria mea fiinţă. ”
    M-a deranjat reactia lui Heathcliff de a pleca cand a auzit discutia dintre Catherine si Nelly ( el nu a stiut ca acestea vorbeau despre el si ca Catherine pe el il iubea cu adevarat ) si setea lui de razbunare : cum si-a batut joc de sora lui Linton , de copilul lor si cum s-a comportat cu Catherine(fiica lui Catherine si a lui Linton ) care pana la urma si-a gasit fericirea alaturi de Harenton Earnshaw .
    Pe scurt recomand aceasta carte tuturor , este o carte pe care toti ar trebui sa o aiba in biblioteca si sa o citeasca .

  3. Cred ca sunt singura persoana din lume care nu a citit Jocurile Foamei =))
    Mulțumesc pt recomandare. Sigur o s-o citesc după ce o sa vad filmul…cândva. :))

  4. La intrebarea 7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura si de ce? Eu as recomanda cartile din seria Casa Noptii 😐 pt k pe mne cartile astea m`au facut sa iubesc lectura 😀

Lasă un răspuns

