Leapsa 2 in 1

Aceasta leapsa am primit de la Bianca. Mersi mult.

Prima leapsa:

Prima leapsa am primit si de la Adriyann. Asa ca mersi si tie.

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?
– Stati sa ma gandesc…cred ca din anul 2009, dar eu nu am inceput cu Amurg, ci cu Luna Noua :)). Am vazut filmul Amurg si vroiam sa stiu ce se intampla mai departe. Asa ca mi-am comandat Luna Noua. Dar stati linistiti, am citit si Amurg dupa aia;))

2.Ultima carte castigata la un concurs
– cred ca in vara anului 2011 am castigat cartea Laney de . Eu rar castig la un concurs.

3.Ultima carte cumparata:
– Clubul V cu revista Bravo

4.Citatul preferat:
Ce nu te omoara te face mai puternic.

5.Autoarea/autorul preferat/a?
– Iar o intrebare grea, sunt foarte multi autori care imi plac, si nu este drept sa zicem doar una, dar hai sa zic Suzanne Collins. Trilogia Jocurile Foamei a fost superba.

6.Personajul preferat din orice carte:
– Bianca iar ma bombardez cu intrebari grele? nu-i frumos:)) (glumesc). Sunt multe personaje de care m-am atasat, nu pot sa aleg intre ele. Dar de dragul Biancai hai sa zic Sidney din AV si Katniss din JF.

7.Prima recenzie facuta vreodata:
– Prima recenzie am facut la Jocurile Foamei. Superba carte

A doua leapsa:

Aceasta leapsa am mai primit si de la Ghanda de pe blogul Povesti Intunecate. Mersi.

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
– Cu siguranta semn de carte, nu-mi place sa indoi cartile sau sa fac orice semn pe ele.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
– Am primit cartea Creatura de Nely Cab. Am vrut foarte mult sa o citesc, iar Nely mi-a facut-o cadou. Thanks again Nely.

3. Citiţi în baie?
– Nu.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
– In fiecare zi ma gandesc sa scriu o carte. :)) Dar inca nu a venit ziua ca sa ma pun sa o scriu.

5. Care este cartea preferată?
– Bianca, acum pe bune? Nu ai mila de mine? (glumesc, din nou). Sunt foarte multe carti frumoase, care mi-au devenit dragi, una dintre ele ar fi Nopti Albe de F.M. Dostoievsky

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
– Da, daca o carte mi-a placut foarte mult, cu siguranta vreau sa o recitesc.Una dintre cartile recitie este Zori de Zi de Stephanie Meyer.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
– Cred ca ar fi o experienta nemaipomenita sa ma intalnesc macar cu unul dintre autorii pe care ii apreziez. Mia-r placea sa ma inatalnesc cu Nely Cab (da stiu, Bianca si tu pe ea ai ales-o). Nely este foarte draguta, si chiar daca vorbesc cu ea aproape in fiecare zi pe facebook, mi-ar placea sa o intalnesc fata in fata.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
– Cu siguranta da, cine are rabdare sa ma asculte. Cand vine votba de cartii, vorbesc cam mult :))

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Prima data ma uit la descriere, daca imi place, caut niste recenzii despre carte.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
– Cele tre1spre3zece motive de Jay Asher, eu cred ar trebui sa fie o lectura obligatorie, putem sa invatam foarte multe din aceasta carte. Mai ales importanta vietii.
11. Care este locul preferat pentru lectură?
– Oriunde ma simt comod, dar deobicei citesc in pat.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
– Cand cum, sunt momente in care mai ascult si muzica cand citesc, dar cu eu de obicei noaptea citesc, asa ca citesc fara muzica.
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
– Da, am citit si cred ca o sa mai citesc carti in format electronic. La PC e putin incomod, dar asta e. Sunt multe carti frumoase care au aparut doar in format electronic.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
– Pentru mine nu conteaza daca o carte este cumparata sau imprumutata. Desigur o carte cumparata o pot reciti de cate ori vreau. Dar citesc si carti imprumutate. Cert este ca de mult nu am mai citit o carte imprumutata.

15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
– O carte pentru mine este o poarta prin care pot sa ajund oriunde vreau.

Leapsa merge mai departe la toti cine vrea sa o ia.

24 de gânduri despre „Leapsa 2 in 1

    1. Și mie îmi place citatul ”Ce nu te omoara te face mai puternic.”, nu îndoi paginile la cărți și citesc și eu în pat ca tine. Pe net am citit de Yasunari Kawabata ”O mie de cocori”. Faină carte.
      O zi frumoasă!

      1. Eu am citit O mie de cocori si mi-a placut; acum fiecare cu gusturile lui, fiecare percepe altfel o carte.

  1. Si mie imi place seria Jocurile Foamei.
    Ceva de Dumas ai incercat? Are carti minunate. La mine primele carti au fost…hmm, a fost seria Vampirii Sudului;de acolo a inceput totul.

    1. Si eu am apucat sa termin primele 3 volume din seria Vampirii sudului ..dar nu prea mai am timp de citit ca am teze si examen in varaaa:(((((

  2. eu am inceput sa iubesc fantasy-ul dupa ce am citit jurnalele vampirilor…de fapt dak stau bn sa ma gandesc am inceput prima data cu seria amurg si dupaia am continuat cu jurnalele…deci da dupa fenomenul Amurg am inceput si eu sa iubesc cartile fantasy:X

      1. Idem Simona. Singurul care mie imi place este Micutele Mincinoase.
        Asa ma mai uit si la alte seriale, dar ma refeream strict la cele care au la baza carti.

      2. Mie sincer imi place mult serialul..bine ca primele cateva episoade nu par cine stie ce..dar incearca sa te uiti ca e foarte frumos..

  3. Filmele de genul fantasy nu prea au succes in afara de cele cu vampiri:))..pe cand cartile de genul fantasy au foartee mult succes…:)

  4. eu am inceput sa citesc carti fantasty prin clasa a 3-a cu harry potter 😀 dupa harry a urmat seria amurg prin a 5-a parca si momentan oscilez intre doua stiluri total diferite ( fantasty si romane clasice :)) )

Lasă un răspuns

